خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

اگر زمانی دراز به اعماق نگاه کنی آنگاه اعماق هم به درون تو نظر می‌اندازند. (نیچه)

وبفا پورتال جامع فارسی

بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس تهران و شمال: “بورگ” مدیریت هنگامه رویین تن

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 26 آوریل 2022
نویسنده admin
1,602 بازدید
0 نظر

سالن زیبایی بورگ یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در شرق تهران پردیس است. آرایشگاه زنانه از سال ۱۳۹۸تاسیس و تا کنون  در خدمت مشتریان در شرق تهران و همچنین پردیس تهران باشد و خدمات خود را با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد. لازم است بدانید سالن زیبایی بورگ دارای مجوز رسمی از اتحادیه آرایشگران می باشد و تمامی نرخ های خدمات در این سالن نرخ های مصوب از سوی اتحادیه می باشند. بورگ دارای محیطی آرام، مناسب و بهداشتی می باشد که همین امر باعث تفاوت این سالن قدرتمند با بقیه سالن های زیبایی شده است زیرا که بهداشت و محیطی مناسب ، همیشه برای سالن زیبایی بورگ در اولویت می باشد.

سایت : https://boourg.website2.me

خانه

تماس تلفنی 02128425775

آرایشگاه زنانه در پردیس تهران بورگ رعنا

آشنایی با سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه بورگ

امروزه شاهد گسترش فعالیت های سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه در سطح کشور هستیم.سالن های زیبایی کوچک و بزرگ، با پرسنل کم و یا زیاد و… اما در این بین سوال اصلی اینجاست که کدام  از سالن های زیبایی که امروزه در حال فعالیت هستند، معتبر تر هستند؟ لازم به ذکر هست که آرایشگاه زنانه بورگ با سابقه بالای فعالیت خود و اخذ مجوز های لازم از اتحادیه آرایشگران. و همچنین تعیین نرخ های مصوب اتحادیه برای خدمات خود همراه با داشتن پرسنل با تجربه و محیطی شاد، آرام و بهداشتی معتبر بودن خود را همواره ثابت کرده و مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است.

رسالت آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی پردیس بورگ ، ارائه بهترین خدمات آرایشی و بهداشتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن به مشتریان عزیز خود می باشد.

ویژگی پرسنل سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه بورگ چیست؟

کادر مجرب ، دارا بودن مجوز های بهداشتی رعایت بهداشت محیطی و بهداشت فردی در سالن ، ضد عفونی کردن ابزار بعد از هر استفاده ، رضایت مشتری ها ، حسن شهرت ، خوش قولی ، برخورد مناسب مدیر سالن و سایر کارکنان ، مشاهده ی نمونه کارهای قبلی و… فاکتور های زیادی برای تبدیل شدن یک آرایشگاه به برند معتبر وجود دارد و یکی از مهمترین آن ها، پرسنل آرایشگاه هستند. در آرایشگاه زنانه بورگ تمامی پرسنل با سابقه فعالیت و تجربه بالا مشغول به کار هستند. گفتنی است که پرسنل آرایشگاه در پردیس بورگ همگی مجرب بوده و بهترین کیفیت در لاین های مختلف خدمات را به شما ارائه میکنند

چرا سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در پردیس بورگ را انتخاب کنیم؟

سالن زیبایی در پردیس و آرایشگاه زنانه بورگ پردیس بدون شک معتبر ترین و بهترین آرایشگاه زنانه در سطح کشوری و تهران است، آرایشگاه در پردیس بورگ دارای جواز رسمی از سوی اتحادیه آرایشگران زنانه تهران می باشد و همچنین  دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت معدن تجارت ، به عنوان اولین سالن زیبایی در کل ایران می باشد.

سالن زیبایی پردیس

زیبایی خدادادی است، اما به سادگی می‌توانید آن را دو چندان کنید. کافی است تنها با کمی دقت، به دنبال مکانی باشید که با وجود کادری مجرب، بتواند شما را به آن‌چه می‌خواهید برساند. دانش زیبایی شناسی، اگر با خلاقیت همراه باشد، نه تنها می تواند زیبایی شما را افزایش دهد، بلکه می‌تواند هر آنچه که راز زیبایی است به شما هدیه دهد.

فراموش نکنید که تنها یک سالن آرایشی مجرب، با کارکنانی خلاق و آشنا به اصول زیبایی شناسی مدرن، می‌تواند هم نقاط ضعفتان را به صفر برساند، هم نقاط قوت زیبایی تان را دو چندان کند. اما کجا می‌توانید همه‌ی این ویژگی‌ها را در یک مکان بیابید؟ سالن زیبایی در پردیس تهران بورگ، واقع در شرق تهران، تنها مکانی است که با تکیه بر سالها تجربه‌ی خود در زمینه‌ی زیبایی، می‌تواند زیبایی را در کنار سلامت به شما هدیه دهد.

اگر از قیمت مناسب خدمات سالن زیبایی، که چاشنی کیفیت آن است بگذریم، سلامت، هدیه‌ای است که شما در کنار زیبایی از سالن زیبایی می‌توانید دریافت نمایید. اما چگونه؟ استفاده از مواد مطمئن، اصل و با کیفیت، اهمیت به بهداشت فردی و رعایت بهداشت سالن، می‌تواند این اطمینان خاطر را به شما دهد که پس از یک روز در کنار ما بودن، هرگز به سالن زیبایی دیگری حتی فکر هم نخواهید کرد.

بهترین آرایشگاه در پردیس تهران

اما تنها این ویژگی‌ها نیست که می‌تواند ما را سرآمد همه‌ی سالن‌های تهران چه در محدوده‌ی منطقه ۱ و شرق تهران، چه در سراسر پردیس تهران بزرگ کند. پرسنل یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه، نه تنها باید کارآزموده و مجرب باشند. و از اصول زیبایی حاکم بر مد دنیا اطلاعات به روزی داشته باشند، بلکه حسن خلق و برقراری ارتباط مثبت با مشتری، اصلی است که حرف اول را سالن زیبایی بورگ می‌زند.

اگر تنها یک بار خدمات سالن ما را امتحان نمایید، متوجه تفاوت قیمت ما با سالن‌های دیگری می‌شوید که البته کیفیت خدمات ما را به شما ارائه نمی‌دهند. بی جهت نیست که این سالن توانسته موفق به کسب مجوز رسمی از اتحادیه‌ی آرایشگران بشود. اگر هنوز هم نتوانسته‌اید سالن ما را برای زیبایی انتخاب کنید، ما می‌توانیم با طیب خاطر، نمونه کارهای قبلی خود را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با اطمینان خاطر بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

اما این ها همه‌ی آن چیزی نیست که انتظار دارید به شما ارائه دهیم، ما می‌توانیم شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری نماییم. مشاوره دادن مهم‌ترین تفاوت ما با سایر سالن‌هاست. ما از کم‌ترین خدمات تا بزرگترین تغییرات در کنار شماییم. خدمات در زمینه مو شامل کوتاهی، اکستنشن، رنگ، موخوره‌گیری، لایت فویلی، رنگساژ، رنگ ریشه، خدمات صورت مانند اصلاح صورت در مدل‌های مختلف متناسب با پوست شما، میکاپ در سبک‌های متفاوت‌، کاشت مژه، کاشت ناخن، خط چشم و لب دائم، لیفت مژه، لمینت مژه، شینیون برای کودک و بزرگسال و… تنها بخش کوچکی از خدماتی است که به صورت حرفه ‌ای می‌توانیم به شما ارائه دهیم.

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران بورگ

سالن زیبایی پردیس تهران = بورگ در سال ۹۸ با مدیریت خانم هنگامه رویین تن در منطقه پردیس تهران، افتتاح شد. در حال حاضر سالن جدید VIP   در شهر جدید پردیس (شرق تهران) با ۳۰ نفر پرسنل و در محیطی خوشآیند،‌ میزبان شما مشتریان عزیز می‌باشد. کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مو مانیکور و پدیکور، طراحی و ترمیم ناخن و کاشت ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، اپیلاسیون، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد مهیا است.

سایت : https://boourg.website2.me/

خانه

تماس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

 

ما معتقدیم که زیبایی نوعی هماهنگی و تناسب بین اجزای صورت با کل آن است؛ کلیه پرسنل و میکاپ آرتیست‌های با تجربه ما در سالن زیبایی بورگ، ضمن توجه بر سلیقه مشتری، بیشترین تمرکز را بر روی افزایش تعادل و تناسب اجزاء صورت می‌گذارند. ما ضمن پرهیز از کلیشه‌ها و با در نظر گرفتن سن و موقعیت اجتماعی شما، عیوب صورت‌تان را می‌پوشانیم و زیبایی‌های آن را برجسته‌ می‌کنیم.

خدمات آرایشگاه زنانه 

بهترین سالن زیبایی در پردیس – آرایش عروس آرایشگاه زنانه در پردیس : ما شرط می بندیم که شما یک رویا را در ذهن داشته باشید ، و شما هر کاری که لازم باشد برای تنظیم لباس در عروسی خود انجام خواهید داد. برنامه ریزی دقیق ، چندین دور خرید و مهار نگاه شما بسیار وقت گیر است ، ممکن است نیاز به مشاوره یک متخصص داشته باشد و این می تواند شما را تحت فشار قرار دهد. این جایی است که ما وارد می شویم. در سالن بورگ، ما مطمئن می شویم که عروس های ما بهترین روز زندگی خود را در روز بزرگ زندگیشان داشته باشند.

بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس تهران و شمال: "بورگ" مدیریت هنگامه رویین تن

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید