خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است. (الکس‌مکنزی)

وبفا پورتال جامع فارسی

چگونه یک کیک شکلاتی خوشمزه بپزیم؟

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 22 سپتامبر 2021
نویسنده admin
620 بازدید
0 نظر

ساخت یک کیک شکلاتی:

به پخت کیک شکلاتی کلاسیک ضرب و شتم تخم مرغ و شکر را با همزن حدود ۷ دقیقه مخلوط کنید تا کاملا کرمی و کشدار و کره در کنار آن شیر را اضافه کنید و دوباره با همزن.

در ادامه ی طرز تهیه کیک اضافه کردن اضافه کردن آرد و بکینگ پودر و وانیل و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید و ۳ بار گوزن و به موادتان اضافه کردن و حذف همزن مخلوط دقیقا به حدی است که کیک مواد را در دست خود را.

یک روز فرم با روغن جدا کننده چرب کنید (یک قاشق غذاخوری آرد + نصف قاشق غذاخوری جامد کره یا کره نرم شده را با هم مخلوط) و سپس مواد کیک را در قالب بریزید و در بخار است که تفت دهید تا ۱۸۰ درجه حرارت به مدت ۵۰ دقیقه قرار دهید. هنگامی که شما پخت کیک کلاسیک خود را, آن را از قالب و تزئین آن را با قاشق مخلوط کنید.

مطالعه بیشتر : طرز تهیه کیک بیسکویت شش لایه ۲۰ برش

چگونه به ganache:

کرم در حرارت کم و به شکلات ، آن را اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات در داخل کرم ذوب می شود ، و سپس از گرما حذف و اجازه می دهد تا پس از استفاده به طور کامل سرد.

چگونه یک کیک بانتیانا بسازیم :

کیک Bantiana کیک کافه است که بسیار خوشمزه برای ساخت کیک bantiana اگر تمام مواد تشکیل دهنده دمای محیط است.

اول ، شیر و خامه را مخلوط کنید و کنار بگذارید. مخلوط آرد ، بکینگ پودر ، نمک و پودر کاکائو با هم و غربال کردن ۳ بار. وانیل ، شکر ، کره ، که به دمای محیط می رسد ، یا روغن مایع را هم بزنید تا کرم رنگی شود. سپس دانه تخم مرغ را در فاصله حداقل یک دقیقه اضافه کنید و با یک همزن مخلوط کنید. مواد خشک را در یک مرحله اضافه کنید و مخلوط کنید. سپس مخلوط شیر و خامه را به مواد اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید. گریس قالب با کره و آرد (من استفاده می شود جدا روغن) ، پور مواد تشکیل دهنده را به قالب و طبخ در فر تفت دهید برای حدود پنجاه دقیقه. از آنجا که دمای فرها متفاوت است ، نیم ساعت بررسی کنید. بافت کیک بنتیان ، نور و عالی است. من پیشنهاد می کنم شما آن را چک کنید.

چگونه یک سس برای کیک بانتیانا بسازیم:

برای طرز تهیه کیک شکلاتی مذاب خانگی شیر سرد و نشاسته را مخلوط کنید ، سپس کرم را اضافه کنید تا نشاسته باز شود. آن را روی آتش بگذارید و دائما هم بزنید تا فرنی به غلظت برسد. پس از گرمایش ، شکلات را اضافه کنید. شما می توانید ترکیبی از شکلات تلخ و شیر ، که در طعم و مزه متفاوت است و بستگی به سلیقه خود استفاده کنید. در نهایت ، پور سس کمی گرم در کیک ، تزئین و خدمت می کنند.

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید