خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)

وبفا پورتال جامع فارسی

شغل‌های مناسب برای دوران بازنشستگی

دسته بندی :سلامت
تاریخ : 30 آوریل 2019
نویسنده mehdi
1,524 بازدید
0 نظر

فعال بمانید و همیشه خوشحال باشید!

ذوران بازنشستگی برای این نیست که یک گوشه بنشینید، به اتوبوس‌هایی که عبور و مرور می‌کنند نگاه کنید و تمام اوقات‌تان را به بیهودگی صرف بگذرانید. فرمول شادی خیلی ساده است: با خانواده، دوستان و جامعه در ارتباط بمانید، سالم بمانید و از زندگی لذت ببرید

 

شرایط گزینه‌های پیش رویتان را ارزیابی کنید

فکر می‌کنید گزینه‌های مناسب برای کار کردنتان چیست؟ برای کار در دوران بازنشستگی گزینه‌های متعددی پیش روی خود دارید. مهم این است که شرایط خود و گزینه‌های پیش رویتان را ارزیابی کنید و تصمیم‌گیری درستی داشته باشید.

 

اگر به هنگام پیدا کردن کار جدید با مساله اختلاف سنی مواجه شدید، قبل از این که از عواقب آن رنج ببرید؛ به توانایی های تان دقت کنید. یقینا قابلیت های شما بسیار است؛ فقط باید بدانید چگونه آن ها را فعال کنید.

 

به شغل آزاد فکر کنید

اگر تمام مدت فعالیت کاریتان، ساعات استرسزای طولانی را تجربه کرده‌اید شاید زمان آن رسیده که روند کاری خود را تغییر دهید. دوران بازنشستگی زمان خوبی است. فعالیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در شغل‌های آزاد داشته باشید. می‌توانید فروشنگی را در انواع مشاغل امتحان کنید. اما بهتر است با تحقیق کافی حوزه‌ای را انتخاب کنید که با سلایق، روحیه و توانایی‌های شما همخوانی داشته باشد.

 

سرگرمی خود را به شغل تبدیل کنید

اگر به یک فعالیت به عنوان سرگرمی علاقه دارید و هیچ‌گاه فرصت پیگیری جدی آن و تبدیل کردن آن به یک شغل را نداشتید دوران بازنشستگی بهترین زمان است. برای مثال می‌توانید از هنر دست خود استفاده کنید. برای مثال اگر توانایی ساخت لوازم تزئینی را دارید می‌توانید با ساختن و فروش آن‌ها درآمد خوبی داشته باشید.

شغل های مناسب برای دوران بازنشستگی,اشتغال در بازنشستگی,بازنشستگی ایده ها و قابلیت های خود را ارائه دهید

 

ایده ها و قابلیت های خود را به شرکت‌ها ارائه دهید 

مزیت افراد مسن به جوان ترها این است که قابلیت های آن ها خیلی بیش‌تر از جوان‌تر هاست. اکثر شرکت ها هنوز فکر می کنند استخدام جوان‌ترهای بی تجربه که به پول کمتری نیز راضی می شوند، کار صحیحی است.

 

اما استخدام یک فرد باتجربه می تواند جهشی به سمت پیشرف به شرکت بدهد. برای استخدام شدن در شرکتی که به آن علاقه دارید هر چه می توانید برای شان انجام دهید را ذکر کنید؛ از مشاوره دادن گرفته تا رهبری پروژه های شان.

 

شبکه‌ی خود را به راه بیاندازید

افراد مسن می توانند راهی متفاوت انتخاب کنند. آن ها بسته به مهارت ها، نیازها و سبک زندگی شان می توانند کار مناسب خودشان را شروع کنند. Dick Kuiper (کارآفرین) می گوید: «من از یک کار پردرآمد بازنشسته شدم و با بالا رفتن سنم نمی توانستم کار جدید مناسبی پیدا کنم. از این رو دست به کار شدم و شغل دلخواهم را ایجاد کردم و الان زندگی راحتی را می گذرانم چرا که کار جدیدی که شروع کردم مربوط به کار پیشینم است و به مهارت جدیدی نیاز ندارد»

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید