خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ی نیروی لایزال است. (داستایوفسکی)

وبفا پورتال جامع فارسی

چگونه یک کیک شکلاتی خوشمزه بپزیم؟

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 22 سپتامبر 2021
نویسنده admin
625 بازدید
0 نظر

ساخت یک کیک شکلاتی:

به پخت کیک شکلاتی کلاسیک ضرب و شتم تخم مرغ و شکر را با همزن حدود ۷ دقیقه مخلوط کنید تا کاملا کرمی و کشدار و کره در کنار آن شیر را اضافه کنید و دوباره با همزن.

در ادامه ی طرز تهیه کیک اضافه کردن اضافه کردن آرد و بکینگ پودر و وانیل و پودر کاکائو را با هم مخلوط کنید و ۳ بار گوزن و به موادتان اضافه کردن و حذف همزن مخلوط دقیقا به حدی است که کیک مواد را در دست خود را.

یک روز فرم با روغن جدا کننده چرب کنید (یک قاشق غذاخوری آرد + نصف قاشق غذاخوری جامد کره یا کره نرم شده را با هم مخلوط) و سپس مواد کیک را در قالب بریزید و در بخار است که تفت دهید تا ۱۸۰ درجه حرارت به مدت ۵۰ دقیقه قرار دهید. هنگامی که شما پخت کیک کلاسیک خود را, آن را از قالب و تزئین آن را با قاشق مخلوط کنید.

مطالعه بیشتر : طرز تهیه کیک بیسکویت شش لایه ۲۰ برش

چگونه به ganache:

کرم در حرارت کم و به شکلات ، آن را اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات در داخل کرم ذوب می شود ، و سپس از گرما حذف و اجازه می دهد تا پس از استفاده به طور کامل سرد.

چگونه یک کیک بانتیانا بسازیم :

کیک Bantiana کیک کافه است که بسیار خوشمزه برای ساخت کیک bantiana اگر تمام مواد تشکیل دهنده دمای محیط است.

اول ، شیر و خامه را مخلوط کنید و کنار بگذارید. مخلوط آرد ، بکینگ پودر ، نمک و پودر کاکائو با هم و غربال کردن ۳ بار. وانیل ، شکر ، کره ، که به دمای محیط می رسد ، یا روغن مایع را هم بزنید تا کرم رنگی شود. سپس دانه تخم مرغ را در فاصله حداقل یک دقیقه اضافه کنید و با یک همزن مخلوط کنید. مواد خشک را در یک مرحله اضافه کنید و مخلوط کنید. سپس مخلوط شیر و خامه را به مواد اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید. گریس قالب با کره و آرد (من استفاده می شود جدا روغن) ، پور مواد تشکیل دهنده را به قالب و طبخ در فر تفت دهید برای حدود پنجاه دقیقه. از آنجا که دمای فرها متفاوت است ، نیم ساعت بررسی کنید. بافت کیک بنتیان ، نور و عالی است. من پیشنهاد می کنم شما آن را چک کنید.

چگونه یک سس برای کیک بانتیانا بسازیم:

برای طرز تهیه کیک شکلاتی مذاب خانگی شیر سرد و نشاسته را مخلوط کنید ، سپس کرم را اضافه کنید تا نشاسته باز شود. آن را روی آتش بگذارید و دائما هم بزنید تا فرنی به غلظت برسد. پس از گرمایش ، شکلات را اضافه کنید. شما می توانید ترکیبی از شکلات تلخ و شیر ، که در طعم و مزه متفاوت است و بستگی به سلیقه خود استفاده کنید. در نهایت ، پور سس کمی گرم در کیک ، تزئین و خدمت می کنند.

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید