خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

هنر، کلید فهم زندگی است. (اسکار وایله)

وبفا پورتال جامع فارسی

می توانید میلگرد درجه ۶۰ را جوش دهید؟

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 17 فوریه 2020
نویسنده admin
1,189 بازدید
0 نظر

قیمت میلگرد / چرا میلگرد جوش داده نشده است؟
بسیاری از افراد از جوشکاری میلگرد اجتناب می کنند زیرا بتن و میلگرد در قطعه نهایی با سرعت های مختلف منبسط می شوند و منقبض می شوند ، بنابراین با جوشکاری میلگرد در کنار هم ، نقاط فشار ایجاد می کند که بتن بتواند شکسته شود.

آیا می توانید قیمت روز میلگرد را گرم کنید تا آن را خم کنید؟
میلگرد را در محل خمش با مشعل ضربه‌ای به مدت ۳۰-۶۰ ثانیه گرم کنید. گرم کردن فلز کمی باعث می شود راحت تر خم شود

می توانید میلگرد درجه ۴۰ را جوش دهید؟
میلگرد معمولاً با استفاده از فرآیند جعل "گرم نورد" ساخته می شود. بیشتر آلیاژهای فلز جوشکاری آهنی دارای حداقل ۶۰،۰۰۰ امتیاز psi می باشند. شما باید بتوانید دو قطعه میلگرد درجه ۴۰ یا ۶۰ درجه میلادی را به راحتی جوش دهید. اما این فلز در منطقه جوشکاری ریخته گری از آیات منجمد فلزی خواهد بود که آهنگری می شوند.

آیا می توان میلگرد را در بتن جوش داد؟
میلگرد جوش پذیر
طبق انتشارات انجمن جامعه جوشکاری "AWS D 1.4" ، میلگرد فولادی با آلیاژ کم قابل جوشکاری است. نسبت فولاد به کربن این درجه از فولاد برای جوشکاری مناسب است و انتظار می رود که جوش ها در زیر بار و بعد از اینکه در بتن بسته شدند ، در کنار هم قرار بگیرند.

چگونه می دانید میلگرد قابل جوشکاری است؟
راه سوم برای گفتن این است که به دنبال رنگ در انتهای میلگرد هستید. اگر در هر دو انتها همان رنگ باشد ، میلگرد قابل جوشکاری نیست. اما اگر یک انتهای آن قرمز باشد و انتهای دیگر رنگ متفاوتی باشد ، می توان آن را جوش داد. در این سیستم رنگ سفید از درجه ۳۳ ، رنگ زرد درجه ۴۰ و سبز درجه ۶۰ است

می توانید میلگرد درجه ۶۰ را جوش دهید؟
تحت AWS D1. 4 ، سه گزینه برای جوشکاری میلگرد وجود دارد. … به عنوان مثال ، اگر یک نوار A706 درجه ۶۰ در یک نوار A615 درجه ۶۰ جوش داده شود ، از الکترودهای مورد نیاز برای A615 درجه ۶۰ استفاده می شود. این امر به این دلیل است که استحکام کششی میلگرد A615 90،۰۰۰ psi است در حالی که میلگرد A706 فقط ۸۰،۰۰۰ psi است.

آیا میلگرد گرمایش آن را تضعیف می کند؟
هنگامی که قرمز گرم می شود ، میلگرد می تواند خم شود ، اما باید آرام آرام خنک شود. اگر یک مکان کوچک را گرم کردید ، مواد اطراف آن گرما را به سرعت شکننده می کنند و باعث شکننده شدن آن می شوند. این میزان خنک کننده از قرمز است که فولادهای کربن را سخت و شکننده می کند.

آیا خم شدن میلگرد آن را تضعیف می کند؟
مسائل ساختاری ممکن را با میلگرد خم شده دستی درک کنید و بدانید که چگونه از آنها جلوگیری کنید. وقتی فلز را خم می کنید ، طبیعتاً آن را ضعیف می کنید. اگر به درستی انجام شود ، می توانید آسیب را به حداقل برسانید و هنوز شکلی را که برای تکمیل پروژه لازم دارید بدست آورید.

http://nameavaran.ir/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF/

 

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید