خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)

وبفا پورتال جامع فارسی

درآمد نیمار از تبلیغات

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 31 می 2021
نویسنده admin
1,422 بازدید
0 نظر

بیوگرافی نیمار

نیمار جونیور از جمله بازیکنان محبوب دنیا است که در حال حاضر در تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن مشغول به فعالیت است. این بازیکن برزیلی که اهالی این ورزش سبک فوتبالی‌اش را با بازیکن افسانه‌ای دنیا یعنی پله (pele) مقایسه می‌کنند، دارای تکنیک‌ خارق العاده‌ای است که کمتر مدافعی می‌تواند از پس حرکات انفجاری آن جان سالم بدر ببرد.ما در این مقاله قصد داریم در خصوص مهمترین واقعیت‌های زندگی شخصی و فوتبالی این بازیکن صحبت کنیم.

 

زندگینامه و سن نیمار

نیمار با نام کامل داسیلوا سانتوس جونیور در پنجمین ماه فوریه از سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر مگی داس کروز سائوپائولو چشم به جهان گشود. پدر وی نیز یک فوتبالیست بود و نیمار سانتوس نام داشت و نام مادر این بازیکن نیز نادین بود. از اتفاقات جالب توجه رخ داده در نوزادی نیمار این بود که در ۴ ماهگی از یک تصادف شدید جان سالم بدر برد. این اتفاق در حالی رخ داد که اتومبیل حامل نیمار در راه بازگشت به منزل از یک سفر کوتاه بوده است.

وضعیت خانواده نیمار از لحاظ مالی چندان مساعد نبود و پدر نیمار برای حمایت از خانواده‌اش مجبور به کار کردن تا نیمه‌های شب بود که این امر برای نیما کمی دشوار بود. در این میان نیمار جونیور کم کم استعداد فوتبالی خود را کشف کرد و سعی داشت رفته رفته آن را پرورش دهد. نیمار ابتدا در یک زمین فوتسال شروع به تمرین کرد و خیلی زود هنرهای فوتبالی‌اش را بدست آورد، آنقدر در این زمینه پیشرفت چشم‌گیری داشت که خودش نیز توانایی‌هایش را باور نمی‌کرد. حتی شاید تصور اینکه به شخصی تبدیل شود که امروزه بسیاری از پیش‌بینی کنندگان نتایج فوتبال بازی وی را در نتایج دخیل بدانند را نمی‌کرد. از جمله سایت‌هایی که بر روی بازی‌هایاین بازیکن پیش بینی‌های زیادی انجام می‌دهد بت نام دارد که استفاده از آن را به شما علاقمندان به فوتبال نیز توصیه می‌شود.

استارت کار نیمار بعنوان یک بازیکن حرفه‌ای زمانی زده شد که در جریان یک بازی فوتبال از زدن یک پنالتی توسط مربی تیم منع شد و این موضوع باعث خشم مدیرعامل تیم شد و در یک تصمیم ناگهانی سرمربی تیم را از سمت خود برکنار کرد. این موضوع نشان می‌داد که نیمار حتی در اوج نوجوانی مورد توجه بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته بود.

 

ویژگی های بازی نیمار

این بازیکن با توجه به خوش استایل بودن دارای ویژگی‌های منحصربفردی در زمین بازی است. شاید بارزترین خصوصیت نیمار در زمین، سرعت بالا و همچنین تکنیک خارق العاده‌ای باشد که فقط مختص به بازیکنانی برزیلی است. البته این بازیکن در کار گروهی تیم نیز مشارکت بسیار خوبی دارد اما زمانی که به تنهایی پا به توپ می‌شود، توانایی بر هم زدن هر سیستم دفاعی را داراست.

از دیگر خصوصیات جالبی که در نیمار دیده می‌شود، سبک پنالتی زدن این بازیکن است که سردرگم شدن دروازبانان را در پی دارد. همچنین نیمار از توانایی کاشته زدن نیز برخوردار است، چنانچه که تیم‌های حریف در مواجه به نیمار سعی دارند تا کمتر در پشت هیجده قدم مرتکب خطا شوند.این در حالی است زمانی که تیم‌های نیمار در حال بازی هستند، یکی از بازی های مورد توجه این بازیکن که برای سرگرمی و درآمدزایی استفاده میکند بازی انفجار است.

تیم هایی که نیماردر آن بازی کرده است

نیمار جونیور در تیم‌های مختلفی توپ زده است. در سطح باشگاهی کار خود را در تیم جوانان پورتوگوئستابرزیل آغاز کرد و سپس در سال ۲۰۰۳ و در همین رده سنی راهی تیم محبوب سانتوس شد. اما فعالیت رسمی این بازیکن به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در تیم بزرگسالان سانتوس آغاز شد. نیمار حدوداً تا سال ۲۰۱۳ در این تیم برزیلی مشغول به فعالیت بود. اما بهترین دوران بازیگری این بازیکن از راه رسیده بود. خبرها حاکی از آن بود که یکی از باشگاه‌های محبوب در اسپانیا قرار است با مبلغی هنگفت این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد. طولی نکشید که نیمار با پیراهن تیم بارسلونا به طرفداران این تیم معرفی شد. نیمار ۴ سال فوق العاده خوب را در این باشگاه اسپانیایی سپری کرد اما در سال ۲۰۱۷ در یک انتقال جنجالی به تیم فرانسوی پاری‌سن ژرمن پیوست که هم اکنون نیز در این تیم مشغول به فعالیت است. ناگفته نماند که با این انتقال فعالیت سایت‌های پیش بینی نتایج مانند بت کار خود را با شدت بیشتری از سر گرفتند.

گفتنی است که نیمار در رده ملی نیز سابقه‌ی درخشانی دارد و از تیم‌ زیر ۱۷ سال برزیل گرفته تا تیم بزرگسالان این کشور موفق به پوشیدن لباس تیم ملی کشورش شده است.

 

درآمد نیمار از فوتبال

به جرأت می‌توان گفت که این بازیکن از جمله بازیکنان پردرآمد دنیا محسوب می‌شود. نیمار زمانی که از بارسلونا جدا شود با مبلغی بالغ بر ۲۲۲ میلیون یورو به پاری‌سن ژرمن پیوست. این انتقال نیمار را به گران‌ترین بازیکن فوتبال تبدیل کرد. در حال حاضر نیمار برای هر دقیقه بازی در این تیم فرانسوی حدوداً مبلغی بالغ بر ۵۱ پوند دستمزد می‌گیرد که این مبلغ برای هر هفته به حدود ۵۱۵ پوند می‌رسد. نیمار در حال حاضر یکی از سه بازیکن برتر از لحاظ درآمدزایی در دنیا محسوب می‌شود.

 http://rozup.ir/view/3353649/Nimar%2022.PNG.png

درآمد نیمار از تبلیغات

جالب است اگر بدانید که درآمد سالانه‌ی نیمار جونیور به بازی در زمین فوتبال ختم نمی‌شود و این بازیکن برای تبلیغات مختلف در شرکت‌های گوناگون نیز دستمزد دریافت می‌کند. نیمار در حال حاضر به طور تقریبی ۲۲ میلیون دلار از محل تبلیغات مختلف درآمدزایی می‌کند که این مبلغ ۷ میلیون دلار بیشتر از درآمد سالانه‌ای است که از تیم پاری‌سن ژرمن دریافت می‌کند. سیب بت از جمله سایت‌های پیش‌بینی فوتبال است که از این طریق توانسته‌اند به سودهای کلانی دست یابد. گفتنی است که نیمار جزو پردرآمدترین بازیکنان جوان در همه‌ی رشته‌ها به شمار می‌رود. و بخشی از درآمد نیمار هم بازی در سایت های پیش بینی و آموزش بازی انفجار است که بیشترین سود را برای این فرد داشته است.

 

جایزه های کسب شده توسط نیمار

همه‌ی بازیکنان محبوب و حرفه‌ای در جهان در تورنمت‌های مختلف موفق به کسب جوایزی شده‌اند که نیمار نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازیکن در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ توانست عنوان بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی را بدست آورد. همچنین در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به صورت پیاپی بعنوان بهترین بازیکن کوپا لیبرتادورس و کوپا سودآمریکانا انتخاب شد.

نیمار چندین بار نیز موفق به کسب جایزه کفش طلا شد. این بازیکن در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بیشترین گل زده در رقابت‌های لیگ برزیل را در پرونده دارد. همچنین بعنوان برترین گلزن جام حذفی برزیل در سال ۲۰۱۰ نیز شناخته شد.

از دیگر افتخارات این بازیکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:             

  • بهترین گلزن جوانان قهرمانی آمریکای جنوبی ۲۰۱۱
  • بهترین گلزن مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲
  • بهترین گلزن کوپالیبرتادورس ۲۰۱۲
  • بهترین بازیکن جامکنف دراسیون ها ۲۰۱۳
  • بهترین گلزن کوپادلری اسپانیا ۲۰۱۴
  • برنده جایزه سامباگولد در سال ۲۰۱۵
  • حضور در بینسه نامزدهای ی توپ طلای جهان ۲۰۱۵

 

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید