خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

عشق یعنی اراده به توسعه خود با دیگری در جهت ارتقای رشد دومی. (اسکات پک)

وبفا پورتال جامع فارسی

راهنمای خرید ماشین کنترلی حرفه ای

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 19 فوریه 2021
نویسنده admin
1,090 بازدید
0 نظر

شاید وقتی بگم"ماشین کنترلی" ، همتون ذهن تون میره سمت ماشین های ساده و کنترل داری که فقط برای گذران زمان و تفریح بکار میرن، اما خوبه که بدونید دنیای کنونی ماشین های آرسی تا حد زیادی با اونچه که شما تو ذهن تون دارید متفاوت شده. شرکت های زیادی تو دنیا دارن روی این حوزه کار می کنن که هر کدوم شون تخصص شون رو تو ی بخش بکار گرفتن.

خرید ماشین کنترلی اونقدرهام ساده نیست، تنوع این حوزه اونقدر زیاده که بهتره قبل خرید با تقسیم بندی ماشین های کنترل از راه دور و دنیای مدرن اونها آشنا بشید.  جالبه بدونید که سرعت بالا و قدرت فوق العاده برای عبور از مسیرهای صعب العبور دو فاکتور بسیار مهم و تاثیر گذار در هنگام طراحی و ساخت ماشین‌های کنترلی هستند که نقش بسزایی در مدل خروجی دارند.

دو دسته ی مهم  در خرید ماشین کنتلری دسته ماشین های آفرود و آنرود است. در ادامه با این دو دسته ی اصلی ماشین کنترلی آشنا خواهیم شد.
 

ماشین کنترلی های آنرود (ONROAD):

در این ماشین ها سرعت نقش مهمتری را نسبت به قدرت ایفا می کند. از مشخصات بارز یک ماشین کنترلی آنرود می توان به بدنه کشیده تر، لاستیکهایی با قطر کمتر و همچنین شاسی خوابیده اشاره کرد. 
 

 

ماشین کنترل آفرود (OFFROAD) :

قدرت ماشین کنترلی آفرود نسبت به نوع آنرود بیشتر است. اگر ماشین کنترلی آفرود را ترجیح می دهید.اما تصور نکنید که حرکت این ماشین ها خیلی کند و خسته کننده است، تو بعضی از مدل های آفرود سرعت حرکت مدل شما تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت هم می رسد. از مشخصات بارز این مدل ها می توان به لاستیکهایی با قطر بیشتر و همچنین شاسی بلند اشاره کرد. 

 

 

مقیاس ماشین کنترلی:

در فروش ماشین کنترلی توضیحاتی در مورد مقیاس مدل مورد تقاضا نیز داده می شود. مقیاس یکی از فاکتورهای مهم در  تعریف ماشین کنترلی حرفه ای است. معمولا در لفظ عباراتی مانند مقیاس یک به پنج  یا یک به هر عدد دیگری را شنیده اید، یا روی جعبه ی محصولات ارقامی مانند۱:۱۰  یا ۱:۱۲ را دیده اید. منظور از این اعداد نسبت ابعاد مدل واقعی و مدل آرسی است. اگر به شما گفته شود که مقیاس یک ماشین یک به هست است، یعنی ماشین کنترلی مورد نظر یک هشتم نمونه واقعی است. بنابراین یک ماشین کنترلی با مقیاس ۱:۱۲ کوچک تر از مدل ۱:۱۰ است. 

سرعت ماشین کنترلی

سرعت ماشین کنترلی می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید ماشین کنترلی باشد. معمولا یک ماشین کنترلی ارزان دارای سرعت پایین تری نسبت به ماشین کنترلی پر سرعت و گران  است. پیشنهاد ما به شما این است که بر اساس میزان تبحر خود در کنترل ماشین کنترلی نسبت به خرید مدل مناسب خود اقدام کنید. بد نیست بدانید که یک ماشین کنترلی دارای سرعتی مابین ۱۰ تا ۱۰۰ کیلومتر نیز می تواند باشد. 

قیمت خرید ماشین کنترلی 

مصداق ضرب المثل "هرچه قدر پول بدی، همونقدر م آش میخوری"، باید بدانیم که معمولا ماشین کنترلی گران دارای گزینه های کاربردی بیشتری نسبت به ماشین کنترلی ارزان است. اما باز هم تاکید می کنم که متناسب با توانایی خود بر روی فاکتور سرعت ماشین کنترلی خود فکر کنید. بهتر است برای سنین پایین ماشین کنترلی کم سرعت خریداری شود تا احتمال آسیب دیدن آن در صورت برخورد کاهش یابد. البته ناگفته نماند که سرعت بیشتر قطعا جذابیت بیشتری  برای بازی دارد.

برند ماشین کنترلی:

از برندهای معتبر در ماشین های کنترلی  ماشین  کنترلیwltoys و ماشین کنترلی mytoys است که بدون شک جزء خوشنام ترین شرکت های سازندگان ماشین کنترلی است. کیفیت این ماشین های کنترلی حرفه ای این برند در نوع خودش مثال زدنی است. 

خب، فاکتورهای مهمی که می تونن به شما در خرید یک ماشین کنترلی مناسب کمک کنند رو تا حدودی شناختیم. قبل از خرید تون حتما مطمئن بشید که هدف تون از خرید ماشین کنترلی چه هست، که تا حدود زیادی به روحیات خودتون برمیگرده. اگه دوست دارید با ماشین کنترلی تون به بی نهایت سرعت برسید و هیجان و ترشح ادرنالین رو تجربه کنید، مطمئنا ماشین های آنرود گزینه ی مناسبی برای شما هستند. اگه بخواین وقتی به کوه و  کمر میرید، یه همراه جذاب با خودتون داشته باشید، مطمئنا ماشین های آفرود رو باید تجربه کنید که همونطور که گفتیم، مناسب مسیرهای شیب دار و سنگلاخی ان. اگرچه که حتی در این دسته از ماشین های کنترلی سرعت تا ۸۵ کیلومتر هم میرسن پس می تونن فاکتور سرعت رو هم براتون پوشش میدن. 

فروشگاه ایستگاه پرواز:

در فروشگاه ایستگاه پرواز، کسب رضایت و اعتماد شما عزیزان بالاترین امتیازی است که ما از داشتن آن خرسند خواهیم شد. معرفی دنیای جدیدی از اسباب بازی های مدرن رسالتی است  که تک تک اعضای فروشگاه پرواز به آن افتخار می کنند. دنیای ایستگاه پرواز یک دنیای رنگارنگ از محصولات آرسی هست که هدفی جز رنگ آمیزی طرب انگیز دنیای شما ندارد. منتظر حضور گرم شما در ایستگاه پرواز هستیم. 

 

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید