خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ی نیروی لایزال است. (داستایوفسکی)

وبفا پورتال جامع فارسی

پیچ و رولپلاک سنگ نما اب بندی نما با شرکت جهان فرود

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 6 آگوست 2022
نویسنده admin
382 بازدید
0 نظر

آب بندی نما یکی از تخصصی ترین کارهای مربوط به ساختمان است که اجرا کنندگان آن باید آموزش های لازم را در این باره دیده باشند. آب بندی با شرکت های اب بندی نما جهان فرود و میهن راپل بسیار تخصصی انجام می گیرد زیرا در اجرای آن از انواع چسب های مرغوب و درجه یک استفاده می کنند که علاوه بر آب بندی نما در بالاترین سطح کیفیت، ظاهر زیبای نما نیز حفظ خواهد شد. برخی از شرکت های خدماتی ساختمان که کار آب بندی نما را انجام می دهند از چسب های رنگی استفاده می کنند که بعد از اتمام کار سنگ های به کار رفته در نما را رنگی کرده و ظاهر نازیبایی در نمای ساختمان ایجاد می کنند. این درحالی است که شرکت های جهان فرود و میهن راپل علاوه بر چسب از مواد نانو و از برترین تکنولوژی ها برای این کار استفاده می کنند و کاری تضمین شده را تحویل مشتری خواهند داد. برای انجام کار باید به دنبال بهترین شرکت در تهران و کرج باشید.

 راه های آب بندی نما

آب بندی نما یکی از اقدامات ترمیمی در نما ی ساختمان است که به نسبت سایر اقدامات مهم تر و حساس تر می باشد زیرا گاهی به دلیل عدم آب بندی صحیح و اصولی نمای داخلی ساختمان دچار مشکلاتی از جمله نفوذ آب، رطوبت می شود و شکل زیبای اولیه خود را از دست می دهد. نمای هر ساختمان هویت و شناسنامه آن محسوب می شود زیرا زیبایی و نو ماندن نما باعث می شود تا افراد زیادی خواهان خرید و یا اجاره آن شوند. آب بندی نما در طول عمر ساختمان بسیار موثر است. 
آب بندی نما اگر به درستی انجام بگیرد عوامل محیطی مجال نفوذ به داخل ساختمان را پیدا نکرده و در نتیجه ساختمان طول عمر مفید تری خواهد داشت. برای آب بندی نما راه های بسیاری وجود دارند اما مناسب ترین آن ها بند کشی منافذ مابین سنگ های به کار رفته در نما می باشد. ذکر این  نکته لازم است که کار آب بندی نما باید توسط گروه ماهر و با تجربه انجام بگیرد تا ظاهر زیبای ساختمان بعد از آب بندی حفظ شود. 
از دیگر راه های مناسب برای آب بندی نما استفاده از چسب هایی مانند سوپر سیلیکون و پلی اورتان است که درزها و شکاف های به وجود آمده بین سنگ های نما را به خوبی پوشش می دهند.
علاوه بر روش های ذکر شده استفاده از مواد نانو که با بالاترین تکنولوژی های حال حاضر دنیا  تولید شده اند روشی مناسب برای آب بندی نما می باشد. هر چند این روش از لحاظ هزینه اندکی گران تر از سایر روش ها است اما مطمئن ترین راه نیز می باشد و تا مدت ها ساختمان را از آب بندی نما بی نیاز خواهد کرد.
 

نماشویی

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما یکی دیگر از روش ها و اقدامات حفاظتی و ترمیمی در صنعت ساختمان سازی است که به شدت مورد توجه دست اندرکاران این صنعت قرار دارد. پیچ و رولپلاک نما فرایندی است که طی آن سنگ های نمای ساختمان به وسیله یک سری پیچ و به کمک ابزار ها و تجهیزات مشخصی تثبیت و محکم می شوند. طول عمر بنا، دوغاب کاری نامناسب، خشک شدن سیمان و بسیاری عوامل محیطی دیگر باعث می شوند تا سنگ های کار گذاشته شده در نمای ساختمان شل و از جا کنده شوند از این رو مالکان ساختمان ها برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار به واسطه کنده شدن این سنگ ها اقدام به پیچ و رولپلاک نما می نمایند. 
این کار در شرایطی کنترل شده و توسط افراد حرفه ای که در زمینه قرارگیری در ارتفاع بالا دارای تجربه می باشند انجام می گیرد. 
 

اب بندی نما

کار در ارتفاع و آب بندی نما

آب بندی نما و کار در ارتفاع یکی از مشاغل پر خطر می باشد و هر نوع فعالیتی که در بلندی انجام بگیرد در زمره کار در ارتفاع قرار می گیرد. کار در ارتفاع با خطرات و موانع بسیاری همراه است که در صورت ایجاد ننمودن شرایط مناسب سبب سقوط افراد شده و خسارت های جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. برای ایجاد ایمنی کار در ارتفاع لازم است تدابیری اندیشیده شوند که عبارتند از: 
ایجاد سامانه محدود کننده
ایجاد این نوع سامانه که به صورت نرده های عمودی می باشد سبب می شود تا فرد در وضعیت خطرناک سقوط قرار نگیرد. این سامانه شامل، کمربند حمایل، نرده حفاظتی، نقطه اتصال و لینارد می شود.
دسترسی به طناب
در این روش فرد باید به دو طناب دسترسی داشته باشد یکی به عنوان طناب حفاظتی و دیگری به عنوان طناب پشتیبان. طناب پشتیبان شامل تجهیزات لازم برای صعود و یا فرود، کمربند حمایل می باشد.
سامانه متوقف کننده
 سامانه ای است که در آن از تجهیزات متعددی استفاده شده است تا در صورت سقوط انرژی بالای ناشی از سقوط را کاهش داده و از وارد آمدن صدمات و آسیب های جدی به افراد جلوگیری کند. 

 

راپل چیست و چگونه انجام می گیرد؟  

کار در ارتفاع بالا به وسیله طناب را راپل می گویند. راپل در انواع مشاغل و کارهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از راپل از جهاتی مناسب تر و مقرون به صرفه تر از داربست است زیرا اجرای آن آسان بوده و نیازی به صرف هزینه های گزاف ندارد همچنین اغلب راپل کاران و آن هایی که مدت ها  در ارتفاع بالا انواع فعالیت ها را انجام داده اند کار کردن با طناب را ترجیح می دهند زیرا خطر آن نسبت به داربست کمتر است و افراد می توانند بدونه نگرانی از حفظ نمودن تعادل خود بر روی چوب داربست تمام تمرکز خود را بر روی فعالیت و کار قرار داده و کار را در کم ترین زمان ممکن به انجام برسانند. 
لازم به ذکر است که کار با راپل و در اصطلاح راپل کار بودن درآمد بالایی دارد اما باید این نکته را مد نظر داشت که راپل و کار با طناب در بلندترین نقطه ساختمان کار هرکسی نیست. علاوه بر تجربه و آموزش های لازم، عدم ترس از ارتفاع و داشتن مهارت کافی در کنترل طناب و همچنین کنترل احساسات مانند هیجان در ارتفاع از جمله مواردی هستند که در زمان کار با راپل نباید فراموش شوند. راپل برای افراد نترس و شجاع مناسب است و می توانند از این راه درآمد بالایی کسب نمایند. 
 

نماشویی

نماشویی ساختمان یکی از پردرآمد ترین و متداول ترین شغل هایی است که در شهرهای بزرگ و صنعتی می توان به آن مشغول شد زیرا وجود کارخانه های بزرگ و کوچک صنعتی، وجود خودروهای بی شمار  و بسیاری عوامل دیگر سبب آلوده شدن هوای این شهر ها شده است و این آلودگی ها در درازمدت سبب ایجاد جرم بر روی نمای بیرونی ساختمان ها می شوند به همین جهت نماشویی ساختمان هر ساله انجام می گیرد. معمولا برای اجرای فرایند کار نماشویی از وسیله های مانند جرثقیل، داربست فلزی و طناب استفاده می شود که بنا به موقعیت ساختمان و هزینه ای که برای نماشویی در نظر گرفته شده است یکی از این وسیله ها را انتخاب می نمایند. به طور معمول استفاده از طناب ایده آل ترین و مناسب ترین گزینه برای این کار خواهد بود. 

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید