خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

لحظه ای که به کمال رسیدم و منور شدم، تمام هستی کامل و منور شد. (بودا)

وبفا پورتال جامع فارسی

درباره خرید کاندوم بیشتر بدانید

دسته بندی :پزشکی
تاریخ : 12 آوریل 2019
نویسنده mehdi
1,144 بازدید
0 نظر

کاندوم و ضرورت استفاده از آن

کاندوم وسیله ی بسیار ضروری برای استفاده در زمان برقراری رابطه جنسی است که برای بهبود و افزایش رضایت جنسی، تضمین بهداشت جنسی زوجین، پیشگیری از بارداری ناخواسته و همچنین برای جلوگیری از انتقال عفونت های جنسی مانند ایدز استفاده می‌شود. در نتیجه با استفاده از کاندوم، می‌توانید زندگی جنسی ایده آل و به دور از هر گونه نگرانی داشته باشید.

استفاده از کاندوم عوارض روش های هورمونی جلوگیری از بارداری را نداشته و روشی کاملأ غیر هورمونی است. همچنین برخلاف داروهای هورمونی، نیاز به تجویز پزشک ندارد و هر زمان که نیاز داشته باشید میتونید کاندوم را برای برقراری رابطه جنسی محافظت شده و مطمئن تهیه کنید.

انواع کاندوم

کاندوم ها از سایز، شکل، طعم، رنگ و مواد گوناگونی ساخته شده اند. بنابراین حق انتخاب دارید و میتونید مناسب ترین کاندوم را انتخاب کنید . در صورتیکه سایز آلت جنسی شما بزرگ است میتونید از سایز بزرگ کاندوم استفاده کنید و یا اگر کاندومی میخواهید که رضایت جنسی شما را کاهش ندهد و حتی دوست دارید وجودش رو در زمان آمیزش جنسی حس نکنید می‌تونید از کاندوم های فوق العاده نازک استفاده کنید که از کاندوم های استاندارد نازک تر هستند. اما احتمال پارگی و انتقال اسپرم یا بیماری‌های جنسی در این نوع کاندوم‌ها بیشتر است.

کاندوم های خاردار

کاندوم های شیاردار و خاردار نیز انواع مختلفی دارند و شما میتونید انواع مختلف آن را امتحان کنید تا مطلوب ترین و رضایت بخش ترین آن را بیابید . با انتخاب مناسب ترین نوع کاندوم میتونید رضایت جنسی تون رو افزایش دهید و ارگاسمی رضایت بخش را نیز تجربه کنید.

کاندوم های طعم دار

برای انواع مختلف آمیزش جنسی، خصوصأ رابطه جنسی دهانی میتونید از کاندوم های طعم دار استفاده کنید. میتونید از میان طیف گسترده ای از طعم های مختلف کاندوم های طعم دار مانند: موز، توت فرنگی، پرتقال و سیب مناسب ترین را انتخاب کنید و روشی ایده آل برای به ارگاسم رسیدن را تجربه کنید.
کاندوم,خرید کاندوم,کاندوم خاردار

انواع کاندوم

کاندوم های تاخیری

اگر مشکل زود انزالی داشته باشید می تونید از کاندوم های تاخیری برای درمان انزال زودرس استفاده کنید ولی اگر این مشکل را نداشته باشید، در صورت استفاده از کاندوم های تاخیری شاید آن طوری که دوست داشته‌اید به رضایت جنسی دست پیدا نکنید.

لاتکس

کاندوم‌های طبیعی را از جنسهای مختلف می سازند که شایعترین آنها لاتکس طبیعی و پلاستیک است. امروزه اکثر کاندومها از لاتکس طبیعی درست شده اند. این نوع کاندومها موثرترین روش در جلوگیری از ابتلا به بیماریهای آمیزشی هستند. کاندومهای از جنس لاتکس طبیعی تا ۸۰۰ درصد اندازه خود قابل کشش هستند.

این کاندومها از نظر وجود سوراخ با جریان برق تست می شوند. امروزه تمامی کارخانجات سازنده کاندوم باید از استاندارد۴۰۴۷ ISO پیروی کنند. با اینکه کاندومهای از جنس لاتکس آنها را پر مصرف ترین کاندوم کرده است ولی آنها یک عده عیوبی هم دارند.

عیوب کاندوم های لاتکس:

– اگر این کاندوم‌ها با مرطوب کننده های روغنی مثل لوسیون دست و صورت و وازلین استفاده شوند دچار آسیب می شوند. تماس با مواد روغنی سبب پاره شدن این کاندومها می شود.

– تعدادی از افراد به لاتکس حساسیت دارند و نمی توانند از آن استفاده کنند. در سال ۲۰۰۹ کاندومی از جنس وایتکس (Vytex) ساخته شد که در آن ۹۰ درصد پروتئینهائی که در لاتکس طبیعی سبب حساسیت می شدند، حذف شده اند. یک نوع کاندوم عاری از مواد حساسیت ساخته شده است که جنس آن از لاتکس صناعی است که پلی ایزوپرن نامیده می شود.

• حتما باید این مساله را بررسی کنید که آیا همسر شما به لاتکس حساسیت نداشته باشد . واژن بعضی از خانم ها و آلت تناسلی بعضی آقایون به لاتکس حساسیت دارد و در این موارد باید از کاندوم های پلی اورتان استفاده کرد .

کاندوم های پلی یورتان

کاندومهای پلی یورتان ضخامت خیلی اندک دارند و فوق العاده نازک هستند. ضخامت آنها از چهار تا هفت صدم میلی متر متفاوت است.

مزایای کاندوم‌های پلی یورتان:

– حرارات را خیلی بهتر از کاندومهای از جنس لاتکس منتقل می کنند.

– در مقابل حرارت و اشعه ماوراء بنفش حساسیت کمتری دارند بنابراین نگهداری آنها ساده تر است.

– کاندومهای پلی یورتان با مواد مرطوب کننده حاوی روغن قابل استفاده هستند.

– خیلی کمتر از لاتکس حساسیت زا می باشند.

– فاقد بو هستند.

عیوب کاندوم‌های پلی یورتان:

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مصرف کاندومهای پلی یورتان را برای جلوگیری از حاملگی و بیماریهای آمیزشی مورد تائید قرار داده است. اما این کاندومها دارای عیوب زیر نیز می باشند:

– کاندومهای پلی یورتان بخوبی کش نمی آیند بنابراین بیشتر مستعد پاره شدن می باشند.

– زود شکل خود را از دست می دهند.

– گرانتر هستند.

کاندومهای پلی ایزوپرن

کاندومهای صناعی پلی ایزوپرن یک نوع لاتکس صناعی می باشند و در ضمن اینکه خیلی گرانتر هستند ولی همان مزایای کاندومهای لاتکس طبیعی را دارا می باشند. این کاندومها نیز حرارت را خیلی خوب هدایت می کنند ولی برخلاف کاندومهای پلی یورتان قابل استفاده با مواد مرطوب کننده روغنی نیستند.

کاندوم زنانه چیست؟

این نوع کاندوم گردن رحم را کاملا می پوشاند و در بیرون تا اندازه ای لبهای دستگاه تناسلی را نیز پوشش می دهد. این نوع کاندوم از ورود اسپرم به رحم جلوگیری می کند. پس از هر بار رابطه جنسی کاندوم باید دورانداخته شود و در صورت لزوم از کاندوم جدید استفاده شود. کاندوم زنانه ۷۵ درصد از حاملگی جلوگیری می کند ولی میزان جلوگیری از بیماریهای آمیزشی به همان اندازه کاندوم‌های مردانه نیست. هرگز نباید کاندوم زنانه همراه با کاندوم مردانه استفاده شود.

کاندوم مناسب شما کدام است؟
خرید کاندوم,راهنمای خرید کاندوم,کاندوم

کاندوم مناسب شما کدام است؟

سایز کاندوم

برخلاف باور اکثر ما، کاندوم‌ها تک سایز یا اصطلاحا free-size نیستند! برای اینکه آمیزش راحتی داشته باشید، باید از کاندوم‌های مناسب خود استفاده کنید. دلیل اصلی اینکه تصور می‌کنیم هر کاندومی برای ما مناسب است، ماهیت کشسان یا اصطلاحاً استرچ آنها است. اما الزاماً چون کشسان هستند برای هر فردی مناسب نیستند. احتمال پاره شدن کاندوم‌ هایی که برای شما کوچکند بسیار زیاد است زیرا بیش از حد تحمل خود کش می‌آیند.

در طرف مقابل اگر کاندوم برای شما بزرگ باشد، احتمال لیز خوردن و افتادن آن حین آمیزش بدون اینکه متوجه شوید وجود دارد. هر کدام از این حالات ممکن است شما را در معرض بیماری ها و عفونت‌های جنسی و یا بارداری ناخواسته قرار دهد. ما توصیه می‌کنیم همیشه از یک کاندوم سایز معمولی شروع کنید و حسب تجربه در صورت نیاز به سایزهای دیگر فکر کنید.

نوع کاندوم

زمانی که می‌پرسید چه نوع کاندومی مناسب‌تر است ‌و چه نوعی را باید بخرم؟ باید بگوییم کاملا بستگی به نظر خودتان دارد. به این دلیل که بدن هر انسانی متفاوت است و هر شخصی دوست دارد رابطه جنسی ایده آلی داشته باشد، می‌توانید انواع مختلف آن را امتحان کنید تا مناسب ترین نوع آن را که احساس خوبی به شما می‌دهد را پیدا کنید.

شما باید انواع مختلف کاندوم مانند: کاندوم های خاردار ٬ تاخیری ، فضایی ٬ طعم دار، کلاسیک، اسپرم کش ٬ لاتکس و یا بدون لاتکس و یا کاندوم های حاوی لوبریکانت را امتحان کنید تا زمانی که شما و همسرتان مناسب ترین و ایده آل ترین نوع را بیابید.

برخی کاندوم ها طوری طراحی شده اند که میتوانند شدت رضایت جنسی زوجین رو چند برابر کنند و در زمان استفاده از آن ها متوجه خواهید شد که کاندوم علاوه بر محافظت شما از ابتلا به بیماری های جنسی و جلوگیری از بارداری ناخواسته می‌تواند باعث بهبود زندگی جنسی شما نیز شود.

خرید کاندوم

قبل از اینکه به فروشگاه هایی که در آن لوازم جنسی و زناشویی وجود داره سری بزنید و کاندوم مورد نیاز خودتان رو تهیه کنید، باید بدانید که دقیقا چه کاندومی مناسب شماست؟برای خرید چنین چیز مفیدی که منفعتش ثابت شده است باید خجالت را کنار گذاشت و به عواقب ناخوشایند این خجالت کشیدن بی مورد فکر کرد.

زمانی که برای خرید کاندوم به فروشگاه یا داروخانه مراجعه می‌کنید، بله درست نیست با صدای بلند جلوی دیگران که ممکن است خانم و آقا و یا یک کودک یا نوجوان کنجکاو نیز در بینشان باشد درخواستتان را با تمام جزئیات بگویید، اما نباید خریدی کورکورانه که با خواسته و نیاز شما مطابق نیست، در این مورد داشته باشید. شما برای خرید کاندوم مناسب و مطابق با خواسته و نیاز خود می‌توانید از چند طریق اقدام کنید:

اگر قصد خرید حضوری دارید، زمانی که به فروشگاه مراجعه می‌کنید، اگر مرد هستید فروشنده‌ی مرد و اگر خانم هستید، فروشنده خانم را در قسمتی که خلوت‌تر است صدا کنید و کاندوم مورد نظرتان را با تمام جزئیات از او بخواهید.

اگر شرایط مناسبی نیست و یا روی گفتنش را ندارید می‌توانید ویژگی‌های کاندوم مورد نظرتان را روی یک کاغذ نوشته و به فروشنده بدهید. بهتر است زمان خرید کاندوم، تعداد بیشتری بخرید تا مجبور نباشید هربار به این منظور به داروخانه مراجعه کنید.

از دیگر راه‌های خرید کاندوم، خرید غیر حضوری و اینترنتی است. شما می‌توانید کاندوم مطابق با خواسته و نیازتان را در سایت‌های فروشگاه‌های مطمئن انتخاب و خریداری کنید.

• کاندوم ها همیشگی نیستند، برای همین از اینکه تاریخ مصرف آن نگذشته باشد اطمینان حاصل کنید.

استفاده از کاندوم

درحالت عادی به علت عدم آموزش و استفاده ناصحیح از کاندوم ها ، هر سال ۱۵ نفر از ۱۰۰ نفری که از کاندوم استفاده می کنند به بارداری ناخواسته گرفتار می شوند در صورتیکی که اگر با آموزش های مناسب بدرستی از کاندوم استفاده شود فقط ۲ نفر از ۱۰۰ نفر دچار بارداری ناخواسته می شوند.

قبل از دخول آلت در واژن باید کاندوم را پوشیده باشید و بلافاصله بعد از انزال باید الت را از واژن خارج کرد. اگر در حین رابطه به علت خشک شدن واژن کاندوم پاره شود و شما قصد بارداری نداشته باشید، باید از روش های اورژانسی جلوگیری، بعد از رابطه استفاده کنید، حتی اگر هنوز به انزال نرسیده باشید ممکن است در مایع پیش از انزال مردها اسپرم وجود داشته باشد که باعث بارداری می‌شود.

برای جلوگیری از پاره شدن کاندوم می‌توانید از ژل های روان کننده استفاده کنید. لوبریکانت‌ها علاوه بر این که از پاره شدن کاندوم جلوگیری می کنند باعث افزایش رضایت جنسی در رابطه می شوند.

برچسب ها:

, ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید