خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

در جستجوی نور باش، نور را می‌یابی

وبفا پورتال جامع فارسی

خرید آنلاین بلیط هواپیما سیستمی و چارتری ایران

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 5 آگوست 2019
نویسنده admin
614,351 بازدید
0 نظر

خرید آنلاین بلیط هواپیما در ایران چارتر

بلیط هواپیما

تهیه بلیط هواپیما ها همیشه یکی از دغدغه های اصلی مسافرانی است که روز های آخر و یا تعطیل ترجیح می دهند این کار را انجام دهند. همیشه بهترین خرید چندین روز پیش از موعد سفر شماست تا با مشکلات و اختلالات احتمالی روبرو نشوید.

امروزه هواپیما یکی از بهترین وسایل نقلیه برای جابجایی بین استان ها و کشور ها و سفر از قاره ای به قاره ای دیگر تنها در عرض چند ساعت است.

همیشه تهیه بلیط هواپیما راز هایی دارد که پس از یک بار سفر با آن آشنا می شوید، اگر وب سایت های خرید بلیط را زیر و رو کنید، حتما با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید که هر کدام از این تغییرات قیمت دلایل خاص خود را دارد و برای هر کدام توجیهی وجود خواهد داشت.

مثلا برخی از روز ها به دلیل مسافرت های کم تر کاری، قیمت پایین تری دارند، شنبه یکی از این روز ها است، وقتی شما شاغل هستید معمولا جمعه را برای این کار انتخاب می کنید، پرواز ها در سطح کشور و به صورت بین المللی در ساعت های مختلفی از جمله صبح، ظهر، عصر و شب انجام می شود، معمولا بحث بیخوابی گریبان گیر بسیاری از ماست.

تهیه چارتر هواپیما

پس اگر فرصت کافی را داشته باشید، ترجیح می دهید بعد از ظهر و یا غروب را برای یک پرواز آرام انتخاب کنید. مسئله مهم دیگر این است که برخی نیاز به بلیط چارتر دارند، یعنی پرواز آن ها در یک زمان مشخص رفت و برگشت خواهد داشت. به طور مثال شما روز شنبه پرواز رفت خواهید داشت و با توجه به این که بلیط چارتر تهیه کرده اید ناگزیر هستید در زمان مشخص مجددا بازگردید.

بلیط های چارتر قیمت پرواز رفت و برگشت را خواهند داشت، پس اگر زمان بازگشت شما دقیق و مشخص نیست به هیچ عنوان چنین خرید و رزروی را انجام ندهید.

عموما روز های تعطیل و خاص و صد البته تابستان گران ترین ها هستند، تقاضا بسیار زیاد است و هر کسی دوست دارد در فصل تابستان یک سفر هوایی را تجربه کند، شرکت های هواپیمایی نیز فروش بلیط بیشتری خواهند داشت.

بهتر است بلیط های لحظه آخری خریداری نکنید، چون ممکن است در ساعت و زمان مشخص شما بلیطی موجود نباشد.

مسئله مهم دیگر انتخاب صندلی و محل استقرار شماست که اگر گزینه انتخاب صندلی در حین پرواز را تایید کرده باشید می توانید با حضور سریع تر از دیگر مسافران در فرودگاه صندلی های بهتری را انتخاب کنید. البته که این بستگی به میزان فروش بلیط های گران قیمت تربه دلیل جای خوب دارد.

بلیط های سیستمی و چارتری در ایران چارتر

صدور بلیط پرواز هواپیما

وقتی رزرو بلیط آنلاین را انجام می دهید، نسخه چاپی آن نیز در دسترس شما خواهد بود، در صورتی که این کار را در شرکت های هواپیمایی رزرو بلیط پیگیری نمائید، نیز بلیط همان لحظه صادر خواهد شد و زمان و تاریخ دقیق پرواز شما از قبل مشخص شده است، ممکن است همیشه برخی از پرواز ها با تاخیر روبرو شوند، اما به این معنی نیست که این اتفاق همیشه انجام دهد.

همیشه چند ساعت زود تر در فرودگاه حاضر باشید تا از اتفاقات احتمالی پیشگیری کرده باشید، پروسه دریافت کارت پرواز و انتخاب صندلی ممکن است مدت زمانی به طول بیانجامد.

به دلیل امکان اشتباه در زمان صدور بلیط و یا هر خطای دیگری، مبدا، مقصد، ساعت پرواز و تاریخ و روز آن را چک کنید و در صورت مشاهده هر گونه اشتباه حتی چاپی، آن را با شرکت های هواپیمایی در میان بگذارید تا اگر راه حلی وجود داشت در اختیار شما قرار گیرد.

کارت پرواز و برچسب بار الصاق شده نیز در فرودگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت، از یاد نبرید که باید آن ها را تا لحظه آخر نگه دارید.

امکان انصراف از پرواز و لغو بلیط نیز در موعد و زمان مقرر وجود دارد و این کار باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود؛ در غیر این صورت شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند.

پروازهای سیستمی و چارتری ایران چارتر

خرید بلیط لحظه آخری

بلیط های لحظه آخری نیز می توانند گزینه خوبی برای پرواز های ناگهانی و اضطراری باشند، اما بهتر است اگر فرصت کافی دارید این کار را حتی چند هفته قبل تر انجام دهید، چون هم می توانید از تخفیف های ویژه شرکت های هواپیمایی استفاده کنید و هم انتخاب شما با دقت تر انجام می شود.

برخلاف باورعموم شما هم به عنوان یک شهروند عادی می توانید از خدمات ویژه و یا CIP استفاده کنید، البته قیمت بلیط این گونه پرواز ها بالا است و شما دیگر نیازی به گذشتن از مراحل گیت و… را ندارید. در واقع گیت پرواز، مسافران را به دلایل امنیتی بررسی کامل خواهد کرد و شما از یک مرحله کاملا روتین و متداول باید گذر کنید.

همیشه برخورد شرکت های فروش بلیط هواپیما را به یاد داشته باشید، می توانید با مقایسه چند بار پرواز و یا بررسی انتقادات مردم از این شرکت ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این مسئله مهم را نیز به یاد داشته باشید که صرفا قیمت بسیار بالا و یا پایین نمی تواند تفاوتی در کیفیت ایجاد کند، گاه قیمت پایین می تواند برای شما مشکلاتی را ایجاد کند، پس هیچ ارزانی بی حکمت نیست، بخصوص این که آن را با دیگر شرکت های فروش بلیط مقایسه کنید.

خرید بلیط هواپیمای پرواز داخلی

خرید بلیط هواپیما های داخلی عموما مراحل کوتاه تر و آسان تری دارد چون نیازی به صدور روادید نخواهد بود، همین طور هزینه کم تر آن ها و همین طور انتخاب صرفا یک فرودگاه کار را برای شما به مراتب سریع تر می کند.

بلیط های چارتر عموما پس از صدور امکان ویرایش مشخصات را نخواهند داشت، پس در ثبت اطلاعات خود دقت کافی را داشته باشید تا هزینه بلیط شما هدر نرود، این کار برای بلیط های سیستمی که تاریخ برگشت مشخصی ندارند آسان تر و قابل انجام است.

البته باید بگوییم که بلیط های هواپیما با توجه به اصطلاحاتی که در کنار نامشان استفاده می شود تفاوت های عظیمی دارند. اکونومی، فرست کلاس، بیزینس کلاس و…

بلیط هواپیما را با ایران چارتر تجربه کنید

تفاوت بلیط های هواپیمایی

بلیط های هواپیما با توجه به کیفیتشان قیمت متفاوتی دارند و عموما هزینه خرید آن ها بسته به اولویت پرداخت مبلغی در مقابل راحتی و پرواز آسان را داراست.

پرواز های اکونومی کم هزینه ترین هستند و عموما اولین گزینه ای هستند که در اختیار شما قرار می گیرد، توریست ها، مسافران بین استانی و همین طور مردم عادی از این بلیط استفاده می کنند. دلیل محبوبیت آن قیمت پایین است. در واقع واژه اکونومی نیز به معنی اقتصادی و به صرفه است.

پرواز ها و بلیط های بعدی مربوط به بیزینس کلاس است که یک پله بالاتر از پرواز های عادی است و کابین و محل استقرار مسافران با اکونومی متفاوت است و خدمات ویژه تری در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت، در کلاس بعدی نیز فرست کلاس قرار می گیرد که بالاترین کیفیت و البته گران ترین بلیط را خواهد داشت. پرواز های فرست کلاس معمولا امکانات ویژه ای پس از پرواز نیز خواهند داشت.

البته هر شرکت هواپیمایی و ایرلاین خدمات خاص و متفاوت خود را خواهد داشت، مثلا ممکن است فرست کلاس یک شرکت خاص بسیار بهتر و با کیفیت تر از شرکت دیگری باشد. قطعا کیفیت و خدمات پرواز، صندلی ها و مدت زمان ورود به هواپیما و خروج از فرودگاه از جمله این موارد است.

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید