خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم. (دوروستان)

وبفا پورتال جامع فارسی

گوشی هوشمند پوشیدنی در راه بازار

دسته بندی :آموزش
تاریخ : 24 آوریل 2019
نویسنده mehdi
970 بازدید
0 نظر

چندین ماه پیش کمپانی چینی nubia به منظور پر کردن شکاف ایجاد شده در بازار ساعت های هوشمند اقدام به ساخت یک فناوری با دو قابلیت مجزا کرد و  نخستین گوشی هوشمند پوشیدنی در جهان را طراحی کرد و تا چند روز دیگر این محصول به بازارهای جهانی عرضه می شود و به نوعی کاربران با خرید این فناوری می توانند با یک تیر دو نشان زده یعنی همزمان صاحب یک گوشی ویک ساعت هوشمند می شوند

گوشی هوشمند Nubia Alpha  دارای صفحه نمایش ۴ اینچی بوده و به دلیل انعطاف زیاد آن به راحتی در مچ دست کاربران همانند یک ساعت وصل می شود. این دستگاه از پیام های متنی، پرداخت تلفن همراه و تماس های صوتی از طریق بلندگوی داخلی یا هدست بلوتوث متصل پشتیبانی کرده و همانند یک ساعت هوشمند، همانند یک ردیاب تناسب اندام عمل کرده و میزان ضربان قلب و تنفس کاربران را اندازه گیری می کند.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند پوشیدنی

این فناوری دارای ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در سمت راست با دو دکمه در کنار و یک سنسور در سمت چپ دارد. باتری ۵۰۰ میلی آمپر دارای یک پین اتصال دهنده برای شارژ بوده و با هر بار شارژ کامل دو روز عمر مفید می کند.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند پوشیدنی

جیمز یان، مدیر تحقیقات بازار فناوری می گوید: پتانسیل رشد بخش های هوشمند پوشیدنی به وضوح بزرگتر از بخش سنتی گوشی های هوشمند بوده و در همین راستا به نظر می رسد این کمپانی چینی با درپیش گرفتن یک راه میانه  گامی بلند را در دنیای فناوری بردارد.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند پوشیدنی

علاقمندان به داشتن نخستین گوشی هوشمند پوشیدنی می توانند به وب سایت nubia مراجعه کرده و مدل ۴G آن را با قیمتی برابر ۵۲۰ دلار سفارش دهند.

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید