خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

تنها آرامش و سکوت سرچشمه‌ی نیروی لایزال است. (داستایوفسکی)

وبفا پورتال جامع فارسی

پیام تسلیت و متن تسلیت

دسته بندی :اس ام اس
تاریخ : 13 ژانویه 2019
نویسنده admin
4,782 بازدید
0 نظر

پیام تسلیت و متن تسلیت

پیام تسلیت و متن تسلیت

در این مطلب از وبفا پیام تسلیت و متن تسلیت به مناسبت های مختلف (مانند متن پیام تسلیت پدر ، پیام تسلیت مادر ، متن تسلیت رسمی ، پیام تسلیت برای دوست ، پیام تسلیت پدر بزرگ و…) گردآوری شده است. هر جمله، پیام و اس ام اس تسلیت در یک خط قرار گرفته و در انتهای مطلب چند شعر تسلیت آورده شده است. در بین متون و نیز انتهای مطلب، قاب های تصویری مخصوص آگهی ترحیم و عرض تسلیت قرارداده شده که می توانید، آنها را در برنامه های ویرایش تصویر مانند فتوشاپ ME باز کرده و متون تسلیت را با فونت زیبا در قاب ها وارد نمایید.
لازم به ذکر است تمام جملات و متون و اس ام های تسلیت زیر قبل از انتشار، از نظر نگارشی مورد بازبینی و اصلاح قرار گرفته است.

شعر و متن زیبا برای تسلیت مرگ و فوت – اس ام اس تسلیت – تسلیتتسليت – تسلیت sms – تسلیت اس ام اس – متن تسلیتمتن تسليتتسلیت برای فوت پدر – تسلیت مادر بزرگ – پیام تسلیت پدر – پیام تسلیت مادر – پیام تسلیت برای دوست – پیام تسلیت دوست

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

جناب [نام مصیبت دیده]، فقدان [مادر، پدر] بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جنابعالی از پروردگار متعال خواهانیم.

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای حضرت عالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. روحش شاد و یادش گرامی.

خاموش شدن این شمع نورانی خدمت خانواده محترم [نام خانوادگی متوفی] تسلیت عرض می کنم.

همکار گرانقدر جناب […] با نهایت تاثر و تاسف درگذشت [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن [مرحوم/مرحومه] علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما. از خداوند صبری عظیم برای شما و خانواده محترمتان خواستارم. امیدوارم غم آخرتان باشد.

پیام تسلیت فوت مادرپیام تسلیت فوت پدر – پیام تسلیت درگذشت پدر – پیام تسلیت فوت خواهر – پیام تسلیت فوت برادر – پیام تسلیت فوت – پیام تسلیت sms – پیام تسلیت word – دانلود پیام تسلیت – پیام تسلیت جدید – تسلیت گفتن

با کمال تأسف باخبر شدیم [نام متوفی] دار فانی را وداع گفت. این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

در کمال تأسف باخبر شدیم [نام متوفی] دار فانی را وداع گفت. از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده بزرگوارشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

در کمال تأسف باخبر شدیم [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] گرامی تان دار فانی را وداع گفت. این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر مسئلت می نماییم.

با نهایت تاسف درگذشت [مادر، خواهر، همسر، دختر] گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت دارم.

با نهایت تاسف درگذشت [پدر، برادر، همسر، پسر] گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت دارم.

خبر درگذشت [نام متوفی] عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند؛ ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید.

انا لله و انا الیه راجعون. خبردار شدیم که [نام متوفی] به رحمت خدا رفت. آرزو می کنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد.

انا لله و انا الیه راجعون. خبردار شدیم که [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] بزرگوارتان به رحمت خدا پیوست. آرزو می کنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد. با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و به خوبی از این میهمان جدید پذیرایی کند.

انا لله و انا الیه راجعون. و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکون آغازی بی پایان را می سراید. درگذشت [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انا لله و انا الیه راجعون. این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ازخداوند یکتا رفع درجات آن بزرگوار در بهشت اعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانم.

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.

پیام تسلیت اس ام اس – پیام تسلیت اس ام اسی – متن تسلیت اس ام اس – تسلیت پدر اس ام اس – پیام تسلیت اس ام اس پدر – تسلیت مادر اس ام اس – جواب تسلیت اس ام اس – متن تسليت مادر – متن تسليت به دوست – متن تسليت فوت پدر

این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می کنم.

جناب [نام مصیبت دیده] اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم.

تحمل سوگ فقدان [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] صبری الهی را می طلبد. ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید.

درگذشت [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] گرامیتان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر و سلامتی برایتان دارم. از خداوند منان خواستاریم که به شما صبر عطا نماید.

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش درفراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست. درگذشت [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

ضایعه در گذشت [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای آن عزیر علو درجات الهی را مسئلت می داریم.

درود. تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما. از خداوند برای شما و خانواده محترم صبر خواهانم. امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد.

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد. تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

فقدان جانگداز درگذشت [نام متوفی] را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نماییم.

تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم. خداوند قرین رحمتش فرماید.

از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

درگذشت [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] گرامی تان را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم.

درگذشت [مادر، پدر، برادر، همسر، خواهر، فرزند] بزرگوارتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم. برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

درگذشت [پدر،مادر ، برادر، همسر، خواهر، فرزند]تان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند؛ ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.

از شنیدن خبر فوت [نام متوفی] بسیار متاثر شدم. این واقعه دردناک را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم. ما را هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام. ضایعه درگذشت [مادر، خواهر، همسر، دختر] مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با سَرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام. ضایعه درگذشت [پدر، پسر، برادر، همسر] مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

پیام تسلیت اس ام اس – پیام تسلیت اس ام اسی – متن تسلیت اس ام اس – تسلیت پدر اس ام اس – پیام تسلیت اس ام اس پدر – تسلیت مادر اس ام اس – جواب تسلیت اس ام اس – متن تسليت مادر – متن تسليت به دوست – متن تسليت فوت پدر

شعر تسلیتشعر تسليتشعر تسلیت دوستشعر تسلیت مادر – شعر تسلیت فوت پدر – شعر تسلیت فوت مادر بزرگ – شعر تسلیت فوت مادر – شعر تسلیت برای دوست – شعر تسلیت به دوست – شعر تسلیت فوت برادر – شعر تسلیت جوان ناکام – شعر تسلیت برای پدر – شعر تسلیت پدر

پیام تسلیت شعر – متن تسلیت در قالب شعر :

بماند سال‏ها این نظم و ترتیب *** ز ما هر ذره خاک افتاده جایى
غرض نقشى است که از ما باز ماند *** که هستى را نمیبینم بقایى

حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد
عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد
گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی
یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد
تسلیت عرض میکنیم

گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است
می چیند آن گلی که به عالم نمونه است

گوهر از خاک بر آرند و عزیزش دارند
بخت بد بین که فلک گوهر ما برده به خاک

فلک آخر ربودی گوهر یکدانه ما را
بگو بر ما چرا بردی تو آن دردانه ما را
ندانم از چه رو کردی شعار خویش گل چیدن
گل ما را چیدی و برهم زدی گلخانه ما را

جوان نازنین در خاک رفتی
از این دنیای غم، غمناک رفتی
زدی آتش به جان دوستداران
چو گل پاک آمدی و پاک رفتی

آفتابی در جهان تابید و رفت
عمر کوتاهش جهان دید و رفت
هیچ کس از دست او رنجش نداشت
از چه رو از دست ما رنجید و رفت

متن تسلیت پدر – پیام تسلیت پدر :
این گنج نهان در دل خانه، پدرم بود
هم بال و پرم بود و همی تاج سرم بود
هرجا که زمن نام و نشانی طلبیدند
هم نام بلندش سند معتبرم بود

گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود
گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود
گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود
گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود

متن تسلیت مادر – پیام تسلیت مادر :
قلبم شده رنجور زهجر تو مادر
فکرم شده اینگونه پریشان تو مادر
هر لحظه کنم آرزوی روی تو افسوس
دستم شده کوته زدامان تو مادر

مادرم ای رفته در خوابی دراز
یاس هایت توی ایوان گشته باز
گرچه گل هایت همه تنها شدند
با شقایق های آن دنیا بساز

یادش به خیر آن که در آغوش گرم من
عطری ز بوی پیکر نازش فشاند و رفت
در دامن خیال من از بزم وصل خویش
صدها نهال از گل و ریحان فشاند و رفت

دیدی ای دل که خزان با گل و گلزار چه کرد
تیغ طوفان بلا با گل بی خار چه کرد
شعله شمع به آرامی و مظلومی سوخت
داغ آن با دل پروانه بی یار چه کرد

برچسب ها:

, , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید