خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)

وبفا پورتال جامع فارسی

معرفی وب سایت دانلود pdf کتاب و رمان های پلیسی

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 12 می 2022
نویسنده admin
776 بازدید
0 نظر

معرفی وب سایت دانلود pdf کتاب و رمان های پلیسی

شاید علایق شما هم خوان کتاب های پلیسی و جنایی باشد و تا به امروز چندین و چند کتاب از این دسته بندی را نیز مطالعه کرده باشید . باید این را بدانید که کتاب های پلیسی ذهن شما را بیشتر و بیشتر درگیر مسائل میکند و در صورتی که تخیل قوی نیز داشته باشید میتوانید از این نوع رمان های پلیسی لذت بیشتری را ببرید . در این مقاله ما سعی میکنیم تا به شما عزیزان تعدادی از رمان های پلیسی را معرفی نماییم و در صورت علاقه میتوانید از کتاب ها را به صورت رایگان دانلود کنید و در صورت علاقه خریداری نمایید.

کتاب مسخ فرانتس کافکا

می توان گفت رمان مسخ سبک جدیدی از نوشتن را ارایه می دهدو این رمان به قلم کافکا نویسنده ی بزرگ جهانی نوشته شده است و برای اولین بار توسط صادق هدایت به فارسی ترجمه شده است. ترجمه های دیگری هم از این رمان در بازار موجود می باشد. ولی اولین و اصلی ترین ترجمه مربوط به صادق هدایت در سال ۱۳۲۹ می باشد. این رمان داستان زندگی جوانی به نام گرگور است که یک روز صبح که از خواب برمیخیزد متوجه می شود که تبدیل به یکی حشره ی منفور زشت شده است. رمان بسیار خواندنی و گیرایی ست و با اینکه سبک آن در مقایسه با رمان های دیگر متفاوت است ولی همین ویژگی آن باعث می شود که خواننده تا انتهای داستان در خود فرو ببرد.

کتاب دیوار ژان پل سارتر

رمان دیوار رمانی بسیار زیبا و خواندنی ست که توسط نویسنده بسیار محبوب و مشهور جهانی ژان پل سارتر، به زیبایی و هنرمندی نوشته شده است. خلاصه ی این داستان درباره زندگی سه زندانی ست که یک سب قبل از اعدامشان در یک سلول در کنار هم قرار می گیرند. دقیقا در شب قبل از اعدام پزشکی به سلول آنها می آید تا علاوه بر اینکه با صحبت هایش به آنها آرامش دهد بتواند واکنش های روانی این سه را قبل از اعدام بررسی کند. رماننی بی نظیر است که داستان مهیجی دارد.

رمان های پلیسی آگاتا کریستی

معروفترین رمان های پلیسی مربوط به نویسنده معروف آگا کریستی میباشند کی وی را حتما با سری فیلم هرکول پوآرو میشناسید . لازم به ذکر است وی علاوه رمان های پلیسی هرکول پوآرو تعداد بیشماری رمان های پلیسی نوشته است و میتوانید لیست کاملی از کتاب های وی را از طریق سایت ما دانلود کنید .

لیست رمان های پلیسی آگاتا کریستی :
 
  • دانلود pdf رمان خانه کج آگاتا کریستی رایگان

  • دانلود pdf کتاب راز پرونده مختومه آگاتا کریستی

  • دانلود pdf کتاب تصویر تلخ یک نقاش آگاتا کریستی

  • دانلود pdf کتاب کارآگاه پوآرو _ قتل در زمین گلف آگاتا کریستی

  • دانلود pdf کتاب و سپس هیچکس نبود آگاتا کریستی رایگان

  • دانلود pdf کتاب سایبان مرد قاتل آگاتا کریستی رایگان

  • دانلود pdf رمان ساعت‌ها آگاتا کریستی رایگان

کلام آخر
سعی ما در این مقاله بر این بود تا شما را با تعداد محدودی از رمان های پلیسی آشنا کنیم. لازم به ذکر است که میتوانید از سایت دهکده لینکز تعداد بسیار زیادی از رمان های پلیسی را به صورت رایگان برای خود دانلود نمایید و آنها را مطالعه کنید. البته سایت ما همواره قوانین و مقررات مربوط به حق نشر را رعایت میکند و در صورتی که هر کدام از این رمان های پلیسی دارای حق نشر باشند ما لینک دانلود را حذف خواهیم کرد و جایگزین آن لینک خرید را به شما معرفی خواهیم کرد.
 

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید