کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

هیچ چیز در زیر خورشید زیباتر از بودن در زیر خورشید نیست. (باخ‌من)

وبفا پورتال جامع فارسی

رسپی انواع غذاهای رژیمی با فیله مرغ خوشمزه و راحت

دسته بندی :اخبار
تاریخ : 6 سپتامبر 2021
نویسنده mehdi
96 بازدید
0 نظر

 

غذای رژیمی با فیله مرغ و قارچ, الویه رژیمی با فیله مرغ, غذای رژیمی با فیله ی مرغ و سیب زمینی

غذای رژیمی با فیله مرغ

 

دستور تهیه انواع غذاهای رژیمی با فیله مرغ

فیله مرغ بسیار سریع و ساده آماده میشود و کالری کمی داشته و دیر هضم است و یکی از بهترین گزینه ها برای تهیه غذای رژیمی است.

انواع غذاهای رژیمی با فیله مرغ

اگر میخواهید یک وعده غذای رژیمی کم کالری داشته باشید ، میتوانید از فیله مرغ بخار پز یا گریل شده استفاده کنید، فیله مرغ خیلی سریع می پزد و کالری کم و پروتئین بالایی دارد و به دلیل دیرهضم بودن جلوی پرخوری شما را میگیرد. شما میتوانید از فیله مرغ پخته شده در تهیه انواع غذاها و سالاد استفاده کنید.  شما میتوانید برای تهیه انواع غذای رژیمی با فیله مرغ از خود فیله مرغ استفاده کنید یا سینه مرغ را از استخوان جدا کرده و به صورت نواری به شکل فیله برش بزنید و طبخ نمایید.

 

غذای رژیمی با فیله مرغ و قارچ

غذای رژیمی با فیله مرغ و قارچ

  فیله مرغ  سه تکه برای هر نفر
قارچ ۴۰۰ گرم
پیاز یک عدد
 زعفران، آب لیمو و ادویه به میزان لازم

 

غذای رژیمی با فیله ی مرغ و سیب زمینی, فیله مرغ سوخاری رژیمی در فر

طرز تهیه غذای رژیمی با فیله مرغ و قارچ

 

طرز تهیه غذای رژیمی با فیله مرغ و قارچ

برای تهیه فیله مرغ رژیمی پیاز را خرد کنید و فیله ها را داخل پیاز بخوابانید و با آبلیمو ، زعفران و ادویه مزه دار کنید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه استراحت کند.

فیله ها را با بیفتک کوب ، بکوبید تا نازک شود و در تابه گریل بدون روغن بپزید.

قارچ را با کمی کره در تابه تفت دهید، کمی رویش نمک بزنید و صبر کنید تا آبش کشیده شود سپس میل نمایید.

 

غذای رژیمی خوشمزه با فیله مرغ

مواد لازم غذای رژیمی با فیله مرغ

فیله مرغ   ۳۰۰ گرم
قارچ ۱۰۰ گرم
سیر ۲ عدد
پیاز ۱عدد
 نمک و فلفل سیاه  به مقدار لازم
 روغن زیتون یک قاشق غذاخوری

 

طرز تهیه غذای رژیمی خوشمزه با فیله مرغ

قارچ ها را حلقه کنید و با شعله متوسط بدون روغن تفت دهید تا آبش کاملا تبخیر شود.

قارچ ها را به ظرفی دیگر منتقل کرده و سیر و پیاز خرد شده را به تابه اضافه کرده و با کمی روغن زیتون تفت دهید تا سبک شوند.

فیله مرغ را خرد کرده به تابه اضافه کنید.

نمک و فلفل و کمی آبلیمو رویشان بریزید و بعد از این که پخت فیله کامل شد قارچ را  اضافه کرده هم بزنید و بعد از ۱ دقیقه سرو نمایید.

 

الویه رژیمی با فیله مرغ

مواد لازم الویه با فیله مرغ

  فیله مرغ پخته   ۲۰۰ گرم
 سفیده تخم مرغ آبپز ۲ عدد
  سیب زمینی  یک عدد
 هویج ۱ عدد
 خیار شور ۲۰۰ گرم
نمک و فلفل سیاه   به مقدار لازم
 روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
ماست چکیده کم چرب ۲ قاشق غذاخوری

 

انواع غذاهای رژیمی با فیله مرغ, غذاهای رژیمی با فیله مرغ, غذای رژیمی با فیله مرغ

طرز تهیه الویه رژیمی با فیله مرغ

 

طرز تهیه الویه رژیمی با فیله مرغ

فیله مرغ ، سیب زمینی ، هویج و تخم مرغ را آب پز کنید.

زرده تخم مرغ را جدا کنید و سپس به همراه هویج ، سیب زمینی و خیار شور رنده نمایید.

مرغ را ریش ریش کنید و تمام مواد را با هم مخلوط نمایید.

ماست ، روغن زیتون ، نمک و فلفل را مخلوط کنید تا یکدست شود.

سس را با مواد سالاد الویه رژیمی مخلوط نموده و نیم ساعت در یخچال بگذارید تا مزه بگیرند.

 

غذای رژیمی با فیله ی مرغ و سیب زمینی

مواد لازم فیله مرغ و سیب زمینی برای ۲ نفر

  فیله مرغ  ۴ عدد
سیب زمینی  ۲ عدد
 گوجه فرنگی  ۲ عدد
روغن زیتون  ۲ قاشق غذاخوری
پیاز ۱ عدد
سیر ۱ حبه
آبلیمو ۱ قاشق غذاخوری
زعفران دم کرده  ۱ قاشق غذاخوری
نمک ۱ قاشق چای‌خوری
فلفل سیاه  نصف قاشق چای‌خوری
پاپریکا  نصف قاشق چای‌خوری

 

غذای رژیمی با فیله مرغ و قارچ, الویه رژیمی با فیله مرغ, غذای رژیمی با فیله ی مرغ و سیب زمینی

طرز تهیه غذای رژیمی با فیله مرغ و سیب زمینی

 

طرز تهیه غذای رژیمی با فیله ی مرغ و سیب زمینی

پیاز و سیر را خرد کرده به همراه آبلیمو ، زعفران دم کرده ، نمک ، فلفل و پاپریکا در کاسه ای بریزید و فیله های مرغ را به آن ها اضافه کرده و مخلوط کنید تا کاملا با مواد پوشانده شود.

روی کاسه را پوشانده و ۱ ساعت در یخچال بگذارید تا فیله ها مزه دار شوند.

فیله را از پیازها جدا کرده و بین دو لایه نایلون قرار دید و با بیفتک کوب ، بکوبید تا صاف و یکدست شود.

 

کف تابه رژیمی کمی روغن زیتون بزنید و فیله ها را در تابه گریل کنید.

سیب زمینی را به صورت عمودی به چهار قسمت برش دهید.

کف تابه نچسب را کمی چرب کنید و تکه های سیب زمینی را روی تابه بچینید و رویشان نمک و ادویه دلخواه بپاشید.

در تابه را بگذارید و اچازه دهید سیب زمینی ها ۲۰  دقیقه با حرارت ملایم و بدون روغن برشته شوند سپس روی دیگرشان را هم برشته کنید.

 

گوجه فرنگی ها را به صورت حلقه ای ۲ – ۳ تکه کنید و در تابه بگذارید تا کمی نرم شده و آب بیندازد.

تمام مواد را داخل بشقاب بچینید و به همراه کاهو خرد شده میل نمایید.

میتوانید سیب زمینی را آب پز کرده و پوره کنید و با سبزیجات و ادویه دلخواه طعم دار کرده  برش های فیله مرغ را رویش قرار دهید.

پیشنهاد ویژه
  • سفر و گردش,رزرو هتل، اقامتگاه سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه *هومسا
  • رزرو هتل,ویلا جنگلی,اقامتگاهاجاره اقامتگاه ویلایی استخردار مازندران
  • لیزر موهای زائد,عوارض لیزر موهای زائد,اصلاح لبخندبه خاطر زردی دندونات روت نمیشه بخندی؟

 

فیله مرغ سوخاری رژیمی در فر

مواد لازم فیله مرغ سوخاری رژیمی در فر برای ۳ نفر

 فیله مرغ (بدون استخوان)  ۵۰۰ گرم
پودر سوخاری (پودر نان)  سه چهارم پیمانه
تخم مرغ ۱ عدد
سس مایونز ۱ قاشق غذاخوری
سس خردل ۱ و نیم قاشق غذاخوری
 آرد ۲ قاشق غذاخوری
نمک  نصف قاشق چایخوری
  فلفل به مقدار کافی
روغن به میزان لازم

 

دستور تهیه انواع غذاهای رژیمی با فیله مرغ, غذاهای رژیمی با فیله مرغ, غذای رژیمی با فیله مرغ

فیله مرغ سوخاری رژیمی در فر

 

طرز تهیه فیله مرغ سوخاری رژیمی در فر

تخم مرغ ا را در کاسه بشکنید و با سس مایونز ، سس خردل ، آرد ، نمک و فلفل هم بزنید تا یکدست شود.

سینه مرغ را به صورت نوارهای باریک فیله کنید یا از فیله مرغ استفاده کنید.

فیله مرغ را داخل مایع زده و در پودر سوخاری بگردانید و در سینی فر بچینید و به مدت ۱۰ – ۱۵ دقیقه در فری که از قبل با دمای ۲۰۰ درجه سانتیگراد گرم شده ، قرار دهید تا بپزد.

برای پخت بهتر فیله های رژیمی در فر میتوانید داخل سینی ، توری فلزی بگذارید.

 

بشقاب رژیمی فیله مرغ

مواد لازم بشقاب رژیمی فیله مرغ

  فیله مرغ  ۶ عدد
پیاز  ۱ عدد
قارچ به میزان لازم
  فلفل دلمه ۱ عدد
گوجه گیلاسی به مقدار لازم
  سیخ چوبی به مقدار لازم
نمک و فلفل به مقدار لازم
 پودر سیر به مقدار لازم
زعفران دم کرده به مقدار لازم
 روغن زیتون به مقدار لازم

 

غذای رژیمی با فیله ی مرغ و سیب زمینی, فیله مرغ سوخاری رژیمی در فر, بشقاب رژیمی فیله مرغ

غذای رژیمی با رول فیله مرغ

 

طرز تهیه بشقاب رژیمی فیله مرغ

هر فیله را از قد به دو نوار باریکتر برش دهید و در یک کاسه بزرگ بگذارید رویشان زعفران دم کرده بریزید و به مقدار دلخواه نمک و فلفل پودر سیر بپاشید.

میتوانید کمی آب لیمو به مواد اضافه کرده و با دست تمام مواد را به خورد فیله ها بدهید.

پیاز را خلالی خرد کرده  به همراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون به فیله ها اضافه کرده و مخلوط نمایید.

روی کاسه را بپوشانید و اجازه دید فیله ها به مدت ۱ – ۶ ساعت در یخچال استراحت کنند و مزه دار شوند.

 

فیله های مرغ را از پیاز جدا کرده و رول کنید و هر سه تا را  به یک سیخ بکشید.

گوجه گیلاسی ، فلفل دلمه و قارچ را هم جدا گانه به سیخ بکشید.

در یک تابه رژیمی کمی روغ ریخته و دو طرف فیله ها را با حرارت ملایم تفت دهید.

روی قارچ ها میتوانید نمک و ادویه بزنید و به همراه سایر سبزیجات در تابه گریل کنید.

داخل هر بشقاب یک سیخ فیله مرغ و یک سیخ از سایر سبزیجات قرار داده و سرو نمایید.

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید



آمار سایت

تعداد کل نوشته ها:210
تعداد کل نظرات: 0
افراد آنلاین: 3
بازدید کنندگان امروز: 994
بازدید امروز: 994
بازدید دیروز: 813
بت اسپات