خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

هیچ چیز در زیر خورشید زیباتر از بودن در زیر خورشید نیست. (باخ‌من)

وبفا پورتال جامع فارسی

نکاتی که باید هنگام خرید لوازم آشپزخانه در نظر بگیرید

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 23 آگوست 2020
نویسنده admin
3,665 بازدید
0 نظر

نکاتی که باید هنگام خرید لوازم آشپزخانه در نظر بگیرید

نکته ای که هر صاحب خانه می داند این است که برای خرید و قیمت لوازم خانگی  در نهایت مجبور خواهید بود وسایل خود را در آشپزخانه خود تعویض کنید. اما با وجود انتخاب های زیاد لوازم ، چگونه می دانید کدام یک را انتخاب کنید؟ در زیر مواردی وجود دارد که هنگام خرید لوازم آشپزخانه باید در نظر بگیرید.

 

 

۱٫ اندازه و فضای

اولین چیزی که می خواهید در نظر بگیرید اندازه آشپزخانه شما است. اگر آشپزخانه شما کوچک است ، احتمالاً یخچال و فریزر عظیم بهترین انتخاب برای شما نخواهد بود. اما اگر فضای زیادی دارید ، اطمینان حاصل کنید که وسایل بزرگتر را وزن می کنید ، بنابراین به این دلیل که فضای کافی برای آن ندارید ، دامنه عظیمی خریداری نمی کنید.

 

در کنار فضا ، چیز دیگری که می خواهید در مورد آن فکر کنید اندازه است. اگر خانواده شما بزرگ هستند و شما به اتاق آشپزی احتیاج دارید ، شاید ایده خوبی باشد که دامنه دو برابر را انتخاب کنید تا کارایی و انعطاف پذیری را انتخاب کنید. همچنین هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی خود می خواهید به اندازه فکر کنید. اگرچه آن ماشین ظرفشویی کاملاً جمع و جور است ، اگر همه وقت از آن استفاده می کنید ، پس انداز نمی کنید زیرا قبض برق و آب شما بالا می رود.

 

۲٫ سبک

قبل از اینکه خیلی بیشتر پیش بروید ، می خواهید در مورد سبک فکر کنید. شما می خواهید زمان زیادی را در آشپزخانه بگذرانید ، بنابراین مهم است که شما از زیبایی شناسی کلی آشپزخانه خود راضی باشید. مهم نیست که تصمیم گرفتید با تمام وسایل از جنس استنلس استیل بروید یا تصمیم گرفته اید انواع مختلفی از مواد داشته باشید ، مطمئن باشید وسایلی که انتخاب می کنید با سایر موارد خانه شما خوب کار می کنند.

 

۳٫ بهره وری انرژی

یکی از کارهایی که شما قطعاً می خواهید انجام دهید این است که به دنبال وسایل با انرژی باشید. وقتی این نوع محصولات را انتخاب می کنید ، می خواهید به کاهش انتشار انرژی و کاهش صورتحساب انرژی کمک کنید. با گذشت زمان ، این به شما در پس انداز کردن پول اضافی کمک می کند. پیدا کردن محصولاتی که سبز هستند بسیار ساده است ، زیرا بسیاری از لوازم دارای مقررات سختی بر روی آنها هستند و برچسب آن را از Energy Star حمل می کنند. بزرگترین وسیله ای که باعث کاهش انرژی می شود ، بنابراین می خواهید به هنگام خرید یک دستگاه به دنبال وسیله ای باشید که در مصرف انرژی زیادی صرفه جویی می کند.

 

۴- همرفت یا متعارف

هنگامی که به دنبال بهره وری انرژی هستید ، نباید فراموش کنید که چه مزایای اجاق گاز همرفتی نسبت به نمونه های معمولی دارد. از آنجا که اجاق های همرفت دارای سیستم اگزوز و پنکه ای هستند که هوا را در اطراف غذا گردش می کند ، وعده غذایی شما قصد دارد ۲۵ درصد سریعتر از آن هنگام استفاده از اجاق های معمولی طبخ شود. همچنین می خواهیم غذا را به طور یکنواخت بپزید. این بدان معناست که اگر از کوره برای کباب کردن سبزیجات و گوشت استفاده می کنید ، و همچنین از آن چیزهایی مانند شیرینی ، پختن یکی از اجاق های همرفت استفاده می کنید یا حتی اگر یکی از اجاق های دوتایی را انتخاب کنید که تنظیم آن برای همرفت باشد ، خوب است. چیزی که باید در مورد آن فکر کنید

 

۵٫ قیمت

این موضوع یکی از بزرگترین فاکتورهای شما هنگام انتخاب لوازم جدید شما خواهد بود. شما می خواهید هنگام خرید بودجه خود را در نظر بگیرید ، به ویژه اگر هزینه زیادی را برای یک کالای کم کیفیت هزینه می کنید. به همین دلیل می خواهید یکی از مارک های معتبر را انتخاب کنید. شما می دانید که مطمئناً محصولی با کیفیت و عالی تهیه می کنید. اگر در جستجوی گزینه هایی با قیمت های مختلف هستید ، باید به بررسی ها نیز توجه زیادی داشته باشید. مصرف کنندگان می خواهند به شما بگویند که درباره این کالا چه فکر کرده اند و چقدر خوب برای آنها کار کرده است.

 

۶٫ سبک زندگی

شما می خواهید با خودتان فکر کنید که از آشپزخانه شما چگونه استفاده می شود. اگر بیشتر از آنکه در خانه بمانید غذا می خورید ، هنگام انتخاب وسایلتان باید این موضوع را در نظر بگیرید. حتی اگر مدرن ترین و جدیدترین اجاق گاز خوب باشد ، اگر نمی خواهید آن را زیاد استفاده کنید ، ممکن است بخواهید شخصی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما کاربردی تر باشد.

 

با این حال ، اگر کسی هستید که کارهای آشپزی و سرگرمی زیادی را دوست دارد ، ممکن است بخواهید چیز بزرگتری را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید در مورد کاپوت سفارشی برای دامنه خود فکر کنید. اینها به تهویه آشپزخانه شما کمک می کند و لازم نیست نگران سبک قربانی کردن باشید.

 

۷٫ لوازم خانگی اروپا

بسیاری از آمریکایی ها هنگام خرید لوازم خانگی مارک های اروپایی را در نظر می گیرند تا نیازهای آنها برآورده شود. لوازم خانگی از اروپا به دلیل کارآیی در مصرف انرژی ، جمع و جور و عملکردهای متعدد شناخته شده اند. برخی از برترین مارک های اروپا از جمله Bosch ، Gaggenau و Miele هستند.

 

این مواردی است که می خواهید هنگام خرید لوازم خانگی و وسایل جدید آشپزخانه خود به آنها توجه کنید. گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید ، اما فقط می دانید نیازهای شما چیست و آشپزخانه شما چقدر بزرگ است. بنابراین در مورد آنچه نیاز دارید و بودجه خود فکر کنید ، فکر کنید و سپس موارد مناسب را برای خود پیدا کنید.

 

بازسازی پیمانکاران در ناپل

ما یک شرکت بازسازی خانوادگی با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه خرید لوازم خانگی ، بازسازی آشپزخانه ، حمام و کفپوش برای منازل ، شهرکها ، آپارتمان ها و کاندوها در ناپل ، بونیتا اسپرینگز و جزیره مارکو هستیم. ما هر دو پروژه بازسازی مسکونی و تجاری را کنترل می کنیم. برای مشاوره طراحی رایگان امروز با شماره ۲۳۹-۴۳۵-۶۶۷۷ با ما تماس بگیرید

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید