خرید بک لینک قوی - سفارش بک لینک - خرید بک لینک ارزان
کانال تلگرام

با عضویت در کنال تلگرام تاپ وردپرس جدید ترین مطالب سایت را در گوشی خود مشاهده کنید

لحظه ای که به کمال رسیدم و منور شدم، تمام هستی کامل و منور شد. (بودا)

وبفا پورتال جامع فارسی

طراحی اپلیکیشن موبایل

دسته بندی :رپورتاژ آگهی
تاریخ : 7 ژانویه 2019
نویسنده admin
1,506 بازدید
0 نظر

تلفن های هوشمند بیشترین سطح استفاده کننده را به خود اختصاص داده اند و نقش بالقوه ای را در زندگی ما ایفا می کنند و بسیاری از کارها با تلفن همراه قابل انجام است. شرکت نوپرداز در راستای هوشمند سازی و ارائه خدمات تلفن همراه اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل دارای سیستم عامل اندروید و ios می کند. صاحبان کسب و کار های مختلف باید توجه داشته باشند که طراحی اپلیکیشن موبایل یکی از با اهمیت ترین گام ها برای افزایش وسعت کار و بازدید کنندگان آن ها است.

شرکت نوپرداز آماده ارائه خدمات ساخت و طراحی حرفه ای برنامه های اندروید و ios به مشتریان گرامی در تمامی نقاط کشور می باشد. همچنین در طول پیاده سازی پروژه تمامی نکات مربوط به ظاهری و کدنویسی سایت با مشتری در میان گذاشته خواهد شد. شما می توانید جهت دانلود فایل های مربوط به قرارداد و پروپوزال خدمات شرکت به بخش پایین صفحه مراجعه فرمایید.

شرکت نوپرداز با تجربه پیاده سازی پروژه های حرفه ای در این زمینه تلاش دارد تا خدماتی حرفه ای و ایده آل را به مشتریان محترم ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. از جمله مهم ترین خدمات شرکت نوپرداز، طرحی اپلیکیشن برای هتل ها، باربری ها، آژانس ها و سایر کسب و کار های آنلاین می باشد.

پس می توانید در این زمینه با شرکت نوپرداز در ارتباط باشند و مشاوره های لازم را نیز دریافت نمایند. یکی دیگر از زمینه های مهمی که استفاده از آن ها ضرورت دارد، استارت آپ ها و ایده های جدیدی است که قصد رشد و توسعه را دارند. امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از استارت آپ ها با استفاده از اپلیکیشن های موبایلیبه موقعیت مناسبی دست یافته اند و موفقیت های بزرگی داشته اند. به همین جهت شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن موبایل نوپرداز آماده ارائه خدمات پیشرفته مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به استارت آپ ها می باشد.

درست است که امروزه شبکه های اجتماعی مختلفی برای استفاده مردم شروع به فعالیت کرده اند اما باید به این نکته توجه داشته باشید که این شبکه ها محل مطمئنی برای خرید و فروش محصولات، مخصوصا محصولات دیجیتالی نخواهند بود. امروزه شاهد وقوع بسیاری از کلاهبرداری ها در این شبکه ها هستیم که این موضوع اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایلبرای صاحبان کسب و کار را مشخص می کند. پس استفاده از یک اپلیکیشن و فروشگاه اینترنتی می تواند سبب اعتبار بخشیدن به کسب و کار شما نیز بشود. برای تعیین استراتژی درست در این زمینه می توانید با متخصصان بخش پشتیبانی نوپرداز در تماس باشید.

بهره گیری از متد های روز دنیا و وب اپلیکیشن ها این امکان را در اختیار متخصصان قرار داده است تا اپلیکیشن های مورد نیاز کاربران را بصورت هیبریدی طراحی کرده و در مدت زمان کمتری در اختیار مشتریان قرار دهند. امروزه طراحی اپلیکیشن های موبایل به صورت وب اپلیکیشن گسترش زیادی پیدا کرده و حتی برخی از بزرگ ترین اپلیکیشن های دنیا نیز با استفاده از همین تکنولوژی طراحی و پیاده سازی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی اپلیکیشن های هیبریدی و قیمت آن ها با پشتیبانی شرکت تماس حاصل نمایید.

امروزه استفاده از متد های روز طراحی اپلیکیشن های موبایل رمز موفقیت شرکت های بزرگ می باشد. این که اپلیکیشن شما با کدام تکنولوژی طراحی شود اهمیت زیادی دارد و قبل از بستن قرارداد حتما باید درباره این موارد و جزئیات آن از مشاوران شرکت اطلاعات لازم را به دست آوردید.  اما سوالی که این جا مطرح می شود این است که چه نکات مهمی درطراحی اپلیکیشن های موبایل وجود دارند؟ مزیت های طراحی اپلیکیشن های موبایل چیست و چه شرکت هایی در این زمینه فعالیت دارند؟

نکات مهم طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل شما باید در عین سادگی بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین برای ارائه خدمات وقت آن ها را تلف نکند. کارآمدی اپلیکیشن برای کاربران شما مهم ترین عاملی است که سبب استفاده آن ها از آن خواهد شد. قطعا کسی از اپلیکیشنی ناکارآمد و بی فایده استفاده نخواهد کرد. بهتر است برای درک بهتر این موضوع برترین اپلیکیشن های ایرانی و خارجی را بررسی کنید.

سرعت اپلیکیشن و کارآمدی آن چیزی است که برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به این موارد نیز در طراحی اپلیکیشن موبایل مورد نظر خود توجه ویژه ای داشته باشید. ما در تلاش هستیم تا برنامه نویسی حرفه ای اپلیکیشن را با کمترین میزان باگ و مشکلات در همان نسخه ابتدائی به مشتریان گرامی ارائه نماییم. شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز با بهره بردن از کادری حرفه ای اقدام به ساخت اپلیکیشن های کاملا حرفه ای و با کدنویسی اختصاصی برای مشتریان محترم شرکت می نماید.

ویژگی های اپلیکیشن موبایل حرفه ای

امروزه شاهد ساخت گوشی های موبایل با امکانات مختلفی هستیم که اکثرا با ارتقا سیستم عامل های آن ها شامل امکانات جدیدتری نیز می شودن. اما اغلب طراحی اپلیکیشن های حرفه ای نیاز به یک تیم و افرادی متخصص در زمینه های برنامه نویسی، طراحی قالب و رابط کاربری و غیره دارد. اما ایجاد یک برنامه حرفه ای نیازمند ویژگی هایی هست که در لیست زیر شرح داده ایم:

  • استفاده از رابط کاربری حرفه ای
  • امکان ارسال ناتیفیکیشن خودکار
  • پیاده سازی پروژه در کمترین زمان و با سرعت بالا
  • امکان ارتباط با شماره تماس های تلفن همراه
  • پنل کاربری حرفه ای اپلیکیشن موبایل
  • حجم متناسب با برنامه
  • امکانات حرفه ای تر از اپلیکیشن های رقیب
  • استفاده از یک لوگو مناسب
  • استفاده درست از منابع موبایل و کاهش افزونگی داده ها
  • استفاده از امکانات فروشگاهی در صورت نیاز
  • ایجاد سایر امکانات اختصاصی برای کاربران برنامه

طراحی اپلیکیشن موبایل برای شرکت ها

شرکت های خصوصی برای ارتباط بهتر با مشتریان خود اقدام به طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل کرده اند تا کاربران از طریق اپلیکیشن دسترسی کامل و جامعی به اطلاعات شرکت دارند. برخی شرکت ها برای فروش محصولات و بازاریابی سریع اقدام به طراحی اپلیکیشن موبایل نموده و سفارشات خود را به راحتی از طریق موبایل دریافت می کنند. این روش علاوه بر افزایش اعتبار شرکت سبب راحتی کار مشتریان شده و رضایت آن ها را در پی خواهد داشت. پیشنهاد می شود اپلیکیشن موبایل شرکت خود را حداقل برای نسخه های اندروید و IOS طراحی کنید، زیرا اغلب مردم ایران از این دو سیستم عامل استفاده می کنند و طراحی سایر نسخه های اپلیکیشن را بعدا انجام دهید.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات رایگان در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل با متخصصان و مشاوران شرکت نوپرداز در ارتباط باشید. تمام تلاش ما این است که بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشتید به آپدیت مرتب اپلیکیشن می باشد. با توجه به این که تکنولوژی طراحی اپلیکیشن ها روز به روز در حال پیشرفت می باشد، اپلیکیشن هایی که به طور مرتب به روز رسانی می شوند با مشکلات کمتری مواجه خواهند بود. اغلب استارت آپ ها و شرکت های معتبری که به دنبال طراحی اپلیکیشن موبایل حرفه ای هستند بایستی به نمونه کار های شرکت مد نظر توجه داشته باشند. با تجزیه و تحلیل این نمونه اپلیکیشن ها قطعا اطلاعات مناسبی برای تصمیم گیری درست به دست شما خواهد رسید.

در ادامه به بررسی مزیت هایی که طراحی اپلیکیشن های موبایل برای کاربران دارند خواهیم پرداخت و دلایل موفقیت آن ها را بررسی خواهیم نمود.

مزیت های طراحی اپلیکیشن موبایل چیست؟

در عصری زندگی می کنیم که روز به روز شاهد افزایش تمایل مردم به استفاده از تلفن های هوشمند همراه هستیم. امروزه اپلیکیشن های موبایل در زمینه های مختلف کاربردی، آموزشی، خبری و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. باید قبل از هر چیزی به این نکته دقت کنیم که هر اپلیکیشنی که ساخته می شد کاربرد و ضرورت خاص خود را دارد اما حال بررسی می کنیم که در کل مزیت های شاخص آن ها در چیست؟

  • پیشی گرفتن از سایر رقبا با استفاده از یک اپلیکیشن که روی تمامی دستگاه های تلفن همراه قابلیت دسترسی دارد.
  • کم شدن هزینه های مربوط به تبلیغات
  • به روز رسانی و ارتقاء آنلاین محصولات فروشگاه آنلاین
  • امکان سفارش آنلاین محصولات و ارائه خدمات مختلف به مشتریان
  • در دسترس بودن خدمات شما به صورت دائمی برای مشتریان
  • انجام تبلیغات دائمی و برند سازی محصولات و خدمات
  • افزایش اعتبار شما و افزایش اطمینان مردم به فروشگاه و کسب و کار شما
  • جلب رضایت مشتریان و کاربران اپلیکیشن شما با طراحی اپلیکیشنی مناسب برای آن ها
  • افزایش مخاطبان و مشتریان کسب و کار شما

خدمات پشتیبانی طراحی اپلیکیشن موبایل

خدمات پشتیبانی طراحی اپلیکیشن موبایل شرکت نوپرداز به صورتی کاملا حرفه ای بوده و مطابق با بند های ذکر شده در قرارداد انجام می گردد. ارائه با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی یکی از اصولی است که در شرکت نوپرداز به آن توجه خاصی می شود. پشتیانی به صورت یک سال رایگان بوده و متخصصان برنامه نویسی شرکت جهت کسب رضایت مشتریان گرامی در سریع ترین زمان ممکن تغییرات و نیاز های کاربران را انجام خواهند داد.

همچنین انتشار اپلیکیشن تولید شده در مارکت های مختلف به صورت رایگان انجام خواهد شد و مشتریان هزینه ای از این بابت پرداخت نخواهند کرد. در صورت بروز هر گونه مشکل برنامه نویسی در اپلیکیشن منتشر شده تیم برنامه نویسی شرکت موظف است در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف نمودن نقص فنی وارد عمل شود.

همچنین شما می توانید قبل از شروع به طراحی اپلیکیشن با متخصصان شرکت در این زمینه صحبت کنید و راه کار های آن ها را برای بازخورد بهتر اپلیکیشن مورد نظر دریافت نمایید. در تمام این مراحل تیم طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز در کنار شما خواهد بود و در مسیر دست یابی شما به اهداف مورد نظرتان شما را همراهی خواهد کرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات و نیاز سنجی اپلیکیشن مورد نظر خود با ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای مبتنی بر پلتفرمی حرفه ای و مطالبق اصول روز دنیا را از شرکت نوپرداز بخواهید. همچنین پشتیبانی حرفه ای و رایگان پروژه تا یک سال پس از عقد قرار داد انجام می پذیرد. تمامی ماژول های کدنویسی شده پروژه از اتمام کار در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت و از این طریق امکان رشد و توسعه برنامه به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

دلایل موفقیت اپلیکیشن های موبایل چیست؟

امروزه سرمایه گذاری در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل به یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در ایران شناخته شده است. البته در بسیاری از مواقع به دلیل نداشتن اطلاعات درست در زمینه طراحی اپلیکیشن های موبایل این سرمایه گذاری به نتیجه مطلوبی ختم نمی گردد. اما سوالاتی وجود دارند که باید پاسخ آن ها را یافت. چه عواملی باعث موفقیت یک اپلیکیشن موبایلی می شود؟

در واقع دلیل اصلی موفقیت اپلیکیشن های موبایل، استراتژی به کار رفته در چرخه تولید آن ها می باشد. استفاده از متخصصان و برنامه نویسان حرفه ای و با سابقه، قیمت گذاری مناسب و به صورت رقابتی، انجام تبلیغات درست از جمله مهم ترین فاکتور هایی هستند که در روند تولید یک اپلیکیشن موبایل تاثیرات به سزایی دارند. به عنوان برترین اپلیکیشن های دنیا در سال ۲۰۱۷ می توان به ۱Weather، Applock اشاره داشت. در بین اپلیکیشن های ایرانی هم می توان اپلیکیشن های دیوار، باد صبا، جعبه ابزار، آپارات و تلگرام فارسی را به عنوان برترین ها برگزید.

به صورت کلی ساخت اپلیکیشن حرفه ای یکی از مهم ترین دلایلی است که می تواند سبب موفقیت شما در دنیای مجازی شود.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی حرفه ای

با گسترش روز افزون فروشگاه های اینترنتی و تمایل بیشتر مردم برای خرید نمودن از آن ها، اغلب کسب و کار ها به سمت طراحی و ساخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی سوق پیدا کرده اند. دلیل علاقه مردم به این اپلیکشن ها هم امکانات و مزیت های بی شماری است که باعث ساده تر شدن کار برای مشتریان شده است.

از جمله معروف ترین اپلیکشن های فروشگاهی دنیا می تواند به آمازون و در ایران نیز به اپلیکیشن فروشگاه دیجی کالا اشاره کرد که تا به حال کاربران زیادی را جذب خود نموده است. ما در شرکت نوپرداز آماده هستیم تا بهترین خدمات در این زمینه را به شما ارائه دهیم تا نتیجه ای حرفه ای و رضایت بخش را برای شما داشته باشد.

شرکت نوپرداز تلاش دارد تا با ارائه خدمات به روز دنیا رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد. همچنین ارائه خدمات پشتیبانی حرفه ای و مناسب از دیگر مواردی است که در شرکت برای حل مشکلات و سوالات آن ها انجام می گردد. ما تلاش دارید تا با استفاده از به روز ترین تکنیک های روز دنیا و بهره گیری از کادری متخصص در این زمینه بهترین اپلیکیشن فروشگاهی را برای شما ایجاد نماییم.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران در بخش پشتیبانی در تماس باشید و یا از طریق ارسال ایمیل درخواست و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید برای مشاهده محصولات شرکت از جمله فروشگاه ساز نوپرداز به بخش محصولات موجود در منو سایت مراجعه فرمایید.

امروزه شاهد این هستیم که روز به روز آمار استفاده از دستگاه های موبایل افزایش پیدا می کند. از طرفی شرکت های طراحی اپلیکیشن نیز باید تکنولوژی های خود را متناسب با نیاز کاربران توسعه دهند. استفاده از اپلیکیشن های موبایلی علاوه بر آسان تر شدن دسترسی به محتوا سبب برند سازی برای کسب و کار شما نیز خواهد شد. به همین جهت به شما در راستای دستیابی به اهداف خود کمک شایانی می نماید. جهت سفارش می توانید با ما در تماس باشید. در ادامه به سایر نکاتطراحی اپلیکیشن فروشگاهی اندروید و ios توجه نمایید.

طراحی اپلیکیشن نوپرداز؟

شرکت نوپرداز قبل از انجام هر عملی ابتدا به مشاوره و آنالیز نوع درخواست مشتری می پردازد و پس از آن با ارائه مشاوره های رایگان بهترین راه کار را به مشتریان خود ارائه خواهد داد. سپس اقدام به طراحی رابط گرافیکی زیبا و کاربر پسند می کند (که در بالا درباره اهمیت آن صبحت کردیم) و بعد به دست آمدن توافق در مرحله تایید گرافیک اقدام به وارد کردن اطلاعات و پیاده سازی و بهره برداری اپلیکیشن و سپس پشتیبانی می نماید. استفاده از ابزار های روز دنیا در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل و بهره گیری از تیمی حرفه ای و متخصص رمز موفقیت شرکت نوپرداز برای پروژه ها می باشد.

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل در شرکت نوپرداز به این گونه می باشد که ابتدا به تحلیل و بررسی جزئیات پروژه پرداخته می شود. پس از آن طراحی گرافیکی اپلیکیشن صورت می گیرد و پس از تایید طرح گرافیکی توسط مشتریان، اقدام به برنامه نویسی و پیاده سازی پروژه با استفاده از حرفه ای ترین متد های طراحی روز دنیا می شود. همچنین تراکنش های انجام شده در اپلیکیشن ها و اطاعات مهم کاربران در بالاترین سطح امنیتی پردازش خواهند شد.

رضایت مشتریان شرکت ها همواره یکی از معیار های اصلی موفقیت کسب و کار ها در دنیای اینترنت بوده است. شرکت نوپرداز در این مورد همواره سعی داشته تا رضایت کامل مشتریان را جلب نماید.

هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل

هزینه شرکت نوپرداز بر اساس مستندات تهیه شده و جزئیات پروژه مورد نظر مشتری تعیین خواهد شد. معمولا هزینه اپلیکیشن هایی که با تکنولوژی های نوینی مانند ری اکت و آیونیک طراحی می شوند کمتر خواهد بود اما اپلیکیشن های نیتیو علارقم وقت گیر تر بودن و داشتن هزینه های بالاتر، در ارتباط با سخت افزار سیستم پر سرعت تر و دقیق تر هستند. ما در نوپرداز تلاش نموده ایم تا منصفانه ترین قیمت ها را بر اساس خواسته های مورد نیاز مشتریان ارائه دهیم و همچنین با ارامه خدمات تا یک سال همواره پا به پای شما در پیاده سازی ایده مورد نظر تان هستیم.

تهیه API نیز یکی دیگر موارد مهم در تعیین هزینه اپلیکیشن ها است که پس از دریافت طرح و ایده و همچنین انجام بررسی های لازم می توان نسبت به تعیین قیمت نسبی آن اقدام نمود. در صورتی اپلیکیشن شما حاوی فایل سنگین API باشد به دنبال آن نیز هزینه افزایش خواهد یافت. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه api ها و قیمت های مربوط به ساخت آن با متخصصان ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

ارتباط مناسب با سخت افزار و دستگاه شما از دیگر مشخصات طراحی یک اپلیکیشن حرفه ای است. همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه می باشند. ما تلاش داریم با بیشترین سرعت خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهیم. شرکت طراحی اپلیکیشن نوپرداز در راستای ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به مشتریان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. ما در تمامی مراحل تحلیل، طراحی و پیاده سازی و خدمات پشتیبانی پس از ساخت پروژه در کنار شما خواهیم بود.

 

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید